• وبلاگ : عاشقانه
  • يادداشت : داغ داغ...22 بهمن از زاويه ي دوربين من
  • نظرات : 1 خصوصي ، 27 عمومي
  • پارسي يار : 2 علاقه ، 2 نظر
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     


    سلام.چه باذوق!!

    منم دلم ميخواست عکسي بگيرم حيف که دوربينم فيلم نداشت...

    کلي سوژه بود و ماهم حسرت ميخورديم..!!!!

    خوشحال ميشم به منم سر بزنيد

    سلام.

    حال و هواي وبتون خيلي دل نشينه بنده ي حقير شانسي آومدم وب شما رو ديدم وا قعا خسته نباشيد چقدر هم مطالب مفيدي نوشتيد.

    ما اهل كوفه نيستيم علي تنها بماند و مرگ بر سران فتنه خود فروخته. (يك نسل سومي)


    سلام سلام

    من اومدم:دي

    الان عكسامو ميذارم:دي

    پاسخ

    عليك سلام عليك سلامخوش اومديآخ دستت درست!
    + eddieneed 

    خوب تو عکس بالا چرا حاج آقا رو کج گرفتين!!خوبه شما رو هم کج بگيرن بگن براي انرژي و حرکت بيشتر کج گرفتيمتون !
    پاسخ

    من كه مشكلي ندارم...اتفاقا در حال چيليك چيليك فكر كنم اينجورا ازم عكس گرفتن...
    ماييم و دلي زعشق رويت سرشار
    اي مرد خدا! سوار آيينه تبار
    هر فاصله ترجمان دلتنگي ماست
    بازآ و همه فاصله ها را بردار . . .
    عيدت مبارک بانو[گل]
    پاسخ

    فداي گلم...
    عکس ها روايت شيريني دارن.
    و عکاسي توي اين فضا چه حالي ميده...!
    پاسخ

    قربون دوست چيز فهم!آره والا!
    + eddieneed 
    تو عکس بالا چرا حاج آقا رو سر و ته گرفتين!
    پاسخ

    اين سرو تهه؟ دستتون درد نكنه!...كج گرفتن مده! نشون دهنده ي انرژي و حركت بيشتره
    + داود 

    "آقاي داوود! كم كم دارم مطمئن ميشم تا حالا هيچكدوم از راهپيمايي ها، مثل روز قدس، 22 بهمن و اينا رو از نزديك نديدين! حيف نيست؟ "

    لازم نيست کم کم مطمئن بشيد يکباره مطمئن بشيد. خانم انگار شما توي ايران زندگي نميکنيد.غير از اقليتي که عناصر تکراري و ثابت اين نمايشهاي نخ نما شده و کاردستيهاي ناشيانه هستند،چه کسي از مردم عادي و اکثريت، توي اين کاردستي ها و سانديس پيماييها شرکت ميکنه و ميره که من دوميش باشم آخه خانم جان گرامي؟ البته يه بار بردنم توي اين نمايشات اونهم به زور. اونهم زماني بود که قضيه دادگاه ميکونوس پيش اومد و نظام نمايش ساز، براي اينکه مشت محکمي بر دهان استکبار که فکر ميکنه مردم ايران پشتوانه نظام و مقاماتش نيستند بزنه، ما رو از مدرسه کشوند و برد به محل نمايش باشکور حمايت از نظام و مسئولين نظام.به مربي پرورشي گفتم ميبشه نيام گفت نه خير. در اونجا ديدم که نه بابا انگار فقط مدرسه ما نيست که در اين نمايش آورده شده. ملت هم اومدند. البته اين ملت دقيقن 5 نفر پيرمرد بودند و بقيه بچه مدرسه ايهايي مثل خودمان. در مورد نمايشات 22 بهمن و اينجور نمايشات هم که توي اون کامنت هم نوع افراد شرکت دهنده و آورده شده در اين نمايشات و هم کوچک بودن از نظر تعدادش رو بطور رياضي وارانه اثبات کردم.نيازي به توضيح دوباره گمون نکنم باشه خانم جان گرامي گل. ما با مردميم نه با حکومت و حتي براي تماشاي يه نمايش نخ نما شده و آبکي و بد کارگرداني شده هم به محل نمايش نميرويم.

    پاسخ

    اقليت تكراري و ثابت!...فكر نميكنين با اين حرفها به عده ي زيادي از هموطنان تون توهين كردين؟!....كاش ديروز ميفرتين! من فقط نيم ساعت تو پياده رو وايستادم تا بتونم خودمو تو جمعيت جا بدم!
    + داود 

    در مورد انگلستان و ديگر کشورهاي آزاد که ممکنه اتفاقاتي شبيه به انگلستان براي معترضان بيفته..اول که اين موارد بسيار نادر هست بعدش اونها واقعن مورد ملاطفت پليس قرار ميگيرند. پليس از اونها حفاظت ميکنه(حتي توي عکسهاي سايتهاي حکومتتون هم هست) و دورشون حلقه ميزنه تا مبادا کسي به اونها آسيبي برسونه.فقط در صورتيکه بخواند ياغي گري دربيارند و از محدوده تعيين شده براي اعتصاب و اعتراضشون فراتر برند و اقدامات خشونت آميز انجام بدند و قصد تجاوز از حيطه تعيين شده براي اعتراض و اعتصابشون به اماکن دولتي و غير تعيين شده رو داشته باشند هست که پليس جلوشون رو ميگيره. اول هم با سپر و مانع شدن از اقدام اونها، بعد اگر اينها نتيجه نداد ممکنه متوسل به باتوم بشه و اون هم نه به قصد کشت و درب و داغان کردن فرد بلکه تا حدي که فرد رو منصرف کنند. ولي اصل قائل شدن حق اعتراض و اعتصاب و انتقاد و مخالفت و تظاهرات رو براي مردمشون کاملن و عملن به رسميت ميشناند و مردمش در اين موارد کاملن آزادند و مهم اين هست.شما جوري حرف ميزنيد که انگار در اونجا اين اقدامات پليس ناشي از نبود آزادي و قائل نشدن حق اعتراض براي مردم هست و دولت انگليس با انتقاد و اعتراض مشکل داره! اين افاضات شما مربوط به حواشي نادري هست که در حين اعتراضات پيش مياد(مثل حمله مردم به ساختمان احزاب انگليس و خراب کردن اونجا) و مقصر هم خود معترضين هستند و ربطي به مخالفت دولت با اعتراض و انتقاد و اين چيزها نداره .مردم ميگند ميخوايند اعتراض کنيم دولتشون ميگه بفرماييد و آزاديد ولي در کنارش مشکلاتي ممکنه پيش بياد که اصل وجود آزادي کامل بيان در اون کشور رو زير سوال نميبره. اونجا وايسند بر عليه مقامات هر چي خواستن بد و بيراه بگند کسي کاري به کارشون نداره. ولي در نظام مقدس بخواند بر عليه ولايت فقيه مردم دست به تظاهرات بزنند، نظام مقدس همشون رو به چهار قسمت مساوي تقسيم ميکنه و به چهار گوشه کشور ميفرسته.البته قبل از اون هم چوب و چماق نثارشون ميکنه و در بازداشتگاهها هم ازشون پذيرايي ميشه.

    در "نظام مقدس" چوب و چماق، در عمل همچين حقي رو براي مردم قائل نيستند و کوچکترين تجمع و اعتراض و انتقادي رو اجازه نميدند و اگر هم تشکيل بشه با سرکوب وحشيانه و گلوله و چماق هم پليس و هم اراذل و اوباش حکومت که وظيفه سازمانيشون سرکوب هست قرار ميگيرند. تجمع و راهپيمايي فقط در صورتي آزاد هست که حکومتي يا در راستاي نظرات و مطلوبات حکومت باشه(مثل روز قدس و همين يوم العزاي 22 بهمن و حتي شعار مرگ بر فرستادن بر مردم ايران و زنان نيمه حجاب ايراني). بعله خانم جان همونطور که گفتم اگر در ممالک آزاد گاهي به ناچار و به دلايلي خاص ،اتفاق بيفته در برابر سرکوبهاي نظام مقدس شما مثل قطره اي در برابر درياست.در فرانسه هزاران ماشين توسط مردم به آتش کشيده شد و انگار نه انگار. اگر همين مورد توي ايران اتفاق ميافتاد صدها نفر حکم مرگ در خيابان ميگرفتند و به ضرب گلوله اوباشان حکومت کشته ميشدند و صدها نفر ديگه در دادگاهها حکم مرگ و زندان ميگرفتند. اگر اون آزادي اي که درهمين کشور فرانسه و انگليس و غيره هست رژيم شما براي مردم قائل ميشد، رژيم گوگور مگوري شما ظرف 3 ماه سرنگون ميشد خانم جان.

    پاسخ

    اتفاقا تو همين انگلستان آزادتون تا حالا چندين ايراني رو بدون داشن جرم از طرف سازمانهاي اطلاعاتي امريكا و انگليس دستگير كردن و بدون محاكمه و تفهيم جرم سالها زنداني كردن. در زندانهاي امريكا و كانادا. هيچ ميدونستين امريكا به نسبت جمعيتش بيشترين زنداني رو دارن؟ و بيشترين و مخوف تريثن زندانها و ابزار هاي شكنجه رو؟!


    به نام خدا

    بسيار عالي بود

    احتراما، خواستار تبادل لينک مي باشم.

    سري هم به ما بزنيد.

    التماس دعا

    پاسخ

    سلام.ممنون. حتما
    + داود 
    خانم جان هر گردي گردو نيست که نشد حرف.منظورتون اينه که اونها اگر مردمشون رو سرکوب نکردند و حدود سه هفته به مردمشون اجازه راهپيمايي و اعتراض دادند و از مردمشون در برابر چماقدارها محافظت کردند و مردم اگر از طرف دولتيان مورد هجوم قرار گرفتند ازشون عذرخواهي کردند و به اکثر خبرگزاريها تا اندازه زيادي اجازه بازتاب وقايع و حضور در اعتراضها رو دادند و مردمشون رو فتنه گر و اعتراض مردمشون رو فتنه نناميدند و از دين و ايمان و خدا و پيغمبر در راه سرکوب مردمشون سو استفاده نکردند و حاکمش از قدرت خدافظي کرد، حکومت شما مثل اونها نيست؟حکومت شما بر عکس اينها رو انجام ميده؟ ميزنه و ميکشه و فتنه گر و فتنه مينامه و به مردم توهين ميکنه و راه رو براي چماقداراش براي سرکوب مردم هموار ميکنه و حاکم مستبد مادام العمرش هم تا زمان مرگش دست از قدرت بر نميداره؟منظورتون از هر گردي گردو نيست اگر همين تفاوتها باشه با شما موافقم که هر گردي گردو نيست. من ميگم آزادي در ايران وجود نداره شما جواب من رو بده. من توي اون کامنت هم که مقايسه کردم رفتار دولت مصر و حکومت ايران در اعتراضها رو ، مشخص شد که حکومت ايران بسيار مستبد تر و سران اين حکومت بسيار ديکتاتور ماب تر و قدرت طلب تر هستند. حالا شما بطور مبهم يه چيزي ميگي که نشد جواب و حقيقت مملکت که تغيير نميکنه با اين روش برخود با منتقد که خانم جان. شما بفرما اين حکومت شما چي براي مملکت آورده که شما سنگش رو به سينه ميزني تا ما هم روشن شيم. در شعار نمايش هاي پوچ و ساختگي رژيم غوطه ور بودن که فايده اي نداره و اگر فرد حقيقت طلب رو اقناع نميکنه.
    پاسخ

    واقعا چقدر جالبه! با خوندن اينا نيازي به ديدن ماهواره نيست!


    سلام

    خدا قوت دستتون درد نکنه

    سر ذوق اومدم که نمونه هايي رو که ديروز ضبط کرده م، به پست اضافه کنم. گرچه عکس هاي ما عکس نيست.

    ضمنا به آقاي"داوود" هم پيشنهاد مي کنم براي ديدن روي مردمي راهپيمايي پست من رو ببينند.


    سلام.دستتون درد نكنه دختر عمو

    عاقبتتون به خير

    پاسخ

    سلاااااااااااااااااااام. دختر عموي گلم. خوش اومدي نازنين
    + داود 

    کامنت من در پست قبلي که پريد اين بماند.

    ولي همونطور حدس ميزدم و گفتم، عکسها اغلب تمرکز روي بچه ها دارند. جمعيت هم که ماشالا اينقدر انبوه هست که يه اتاق 12 متري رو پر ميکنه. شعارهايي هم که دستشون هست که همش يه جوره. اين نشون از سازماندهي خوب نهادهاي حکومتي در ساختن نمايش ميکنه. البته استقلال چي هست مخصوصن آزادي توي اين شعارها آدم ميمونه. منظور از استقلال شايد انزواي سياسي و دعوا داشتن با دنيا باشه و منظور از آزادي هم شايد آزادي اقليت حاميان حکومت باشه در راه اندازي همچين نمايشاتي با پشتوانه همه جانبه حکومت.

    چطور هست که براي مصريان اعتراض خوب هست و براي ايرانيان که بر ضد ديکتاتور و نظام ديکتاتورمابشون بخواند اعتراض کنند جوابشون گلوله هست؟ چرا اقليت حامي حکومت ميتونند راهپيمايي کنند و ازشون با سانديس و کيک و هم پذيرايي ميشه ولي اکثريت مخالف و منتقد نميتونند و اگر هم تظاهراتي کنند با باتوم و گلوله ازشون پذيرايي ميشه؟

    پاسخ

    آقاي داوود! كم كم دارم مطمئن ميشم تا حالا هيچكدوم از راهپيمايي ها، مثل روز قدس، 22 بهمن و اينا رو از نزديك نديدين! حيف نيست؟ تو اين دوره زندگي ميكنين و خودتون رو از ديدن اين جووناي سرتاسر شور و خلوص محروم ميكنين؟!در مورد مصر و ايران هم، هر گردي مه گردو نيست! هست؟!يعني ميخوايم بگين ماهوراه ي گرامي تون از اعتراضات دانشجويي انگليس و فضاحت پليس در ضرب و شتم دانشجوها بخصوصو دختراشون هيچي نشون نداده؟ شما كه ميگفتين اينا خيلي صداقت دارن و بدون سانسورن!شما كه دستتون به اينترنت ميرسه خودتون نگفته هاي اونا رو پيگيري كني. سايتهاي ما دروغ ميگه؟ از سايتهاي خودشون پيدا كنيد.از گوانتا نامو چه خبر؟انقدر گردنشون كلفته كه حتي اوباما هم نتونست به وعده اي كه داده بود عمل كنه و اين صلاخ خونه رو تعطيل كنه!
    + احمد عمويي 
    با سلام و خدا قوت
    با اجازه مطلب شما در وبلاگ و نيز صفحه گوگل باز بنده قرار داده شد .

    http://zalzalak88.blogspot.com/2011/02/blog-post_5441.html
    پاسخ

    سلام خوشحال شدم
       1   2      >