• وبلاگ : عاشقانه
  • يادداشت : تهرونيا
  • نظرات : 9 خصوصي ، 27 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + مرمي 

    سلام .

    ميلاد مادر مبارك .

    سلام به دختر عموي گرامي
    اول ميلاد بانوي آسمانها و زمين حضرت صديقه طاهره (سلام الله عليها )رو به شما و همه دوستداران اهل بيت تبريک ميگم.دوم اينکه خوب ازمون تعريف کردي ها .سوم اينکه از شوخي گذشته همه جا خوب و بد داره .چهارم اينکه يادمون نره :ان اکرمکم عند الله اتقيکم
    يا علي.


    + آسمان عطش 

    سلام روز خوش

    با مطلبي جديد به روزم و منتظر شما....

    + گ 
    درسته. يه دليلش اينه كه سخنرانهايي كه تو تهران هستند، جاهاي ديگه كمتر پيدا ميشه (البته تو قم بايد زياد باشه) از جمله آقاي پناهيان....
    اتفاقا من خودمم وقتايي كه تهرانم، بيشتر تو مراسم شركت مي كنم تا وقتي شهرستانم. منظورم اين نيست كه تهرانيها در گرم شدن مراسم نقش دارن، بلكه همين مجلس هايي هم كه تو تهران برگزار ميشه (از جمله مسجد دانشگاه تهران، يا خوابگاه علوم پزشكي تهران و...) دليل گرم شدن و پربار بودنش بيشتر مديريت خوب و حضور گرم بچه هاي مؤمن خوابگاهيه كه البته تعدادشون كم و بيش ثابته و مشخصند.

    تقريبا باهات موافقم.

    + ب.ع 

    با سلام خدمت وبلاگ نويسان خانم ها گل بانو و گل نور . ببخشيد خانم سادات موسوي (گل بانو) كه من بايد به شما مخصوص سلام كنم چون دارم در مورد مطلب شما نظر ميدم اما راستش را بخواهيد قصد من نظر دادن در مورد مطلب شما و تهرونيها نيست چون من خودم يك مشهدي هستم و اصلاً كاري هم به تهرونيها ندارم اما من مي خواستم به شما نامه اي بنويسم و در آن چيز هاي ديگري بگويم و در واقع سؤالاتي كه از شما داشتم را در آن بپرسم ولي چون هيچ نام و نشاني از جملات متداول در كليه وب ها و سايت ها از جمله ارتباط با دوستان يا ارتباط با ما و .... نديدم تصميم گرفتم ذيل يكي از همين مطالب از شما سؤالاتم را بپرسم اميدوارم شما و خانم گل نور به آن ها جواب بدهيد . من از آنجا با وبلاگ گل دختر آشنا شدم كه گفتند طلبه ي جامعه الزهراي قم كه رشته ي رياضي خوانده اين وبلاگ را مي نويسد حالا نمي دانم آن شخص شما هستيد يا خير ؟ به هر حال من از شما سؤالاتي دارم .

    - چرا طلبه شديد؟

    - طلبگي آيا محدوديت نيست ؟

    - طلبه شدن چه فايده اي دارد ؟

    - هدفتان از اين وبلاگ چيست ؟

    - براي اصلاح جامعه ي فعلي و نشر اسلام برنامه اي داريد يا خير ؟

    - و سؤال آخر اگر شما را درست شناخته باشم كه رياضي هم خوانده ايد چرا اين رشته را خوانده و بعد طلبه شده ايد ؟

    ببخشيد كه سؤالاتم زياد است اما من منتظر جواب هستم خواهش مي كنم به آن ها پاسخ دهيد .

    باتشكر . ب.ع

    پاسخ

    سلام دوست عزيز.ممنون کهسرزدين.در اولين فرصت پاسخها رو ميل ميکنيم.موفق باشي

    سلام سركارخانم موسوي

    روز شمابخير تشكر از اينكه يكي هم پيداشد از تهرون يك كم خوبي بگه ديگه داشتم كم كم نا اميد مي شدم....

    ولادت حضرت زهرا (س) را خدمتتون تبريك مي گم و روز زن بر شما مبارك

    موفق باشي انشالله

    ضمن اين‌که داستان جن رو هم نوشتم!
    جن کتاب‌خوان!

    سلام.
    تا حدودي با صحبت‏هاتون موافقم. اما يك مسئله‏اي هست كه باعث بروز و ظهور بيشتر اين مسئله ـ توليد محتوا در هيئات تهران ـ شده و اون اين‌که سيستم مديريتي هيئت در تهران با ساير شهرها به کلّي فرق مي‌کنه. اينو مي‌گم چون خودم عضو مسئولين يک هيئت در قم هستم. يعني هم تجربه دارم و هم از نزديک ـ و گاهي هم از دورـ شاهد جريانات تهران بودم. و همچنين ارتباط عميق بازاري‌هاي تهران با هيئت‌هاش باعث هدايت سرمايه‌هاي بزرگي به سمت هيئت‌ها‌ـ‌ي بزرگ!ـ شده ولي اين مسئله در شهرهاي ديگه ـ و حتي متاسفانه قم هم‌ـ کم‌تر ديده ميشه.
    ضمن اين‌که همونطور که تهران شهر بزرگيه، چند تا هيئت بزرگ و مجموعه‌ي بزرگ با پشتوانه‌هاي بزرگ داره. اما شهرهاي ديگه برنامه‌ي دقيقي براي اين مسئله ندارند و نبود سرمايه مزيد بر علت ميشه. و الّا در همين قم اگه شما دقت کنيد مجموعه‌هاي خودجوش زيادي وجود داره که اثر عظيمي روي جوونا داره مي‌ذاره و به تعبير بنده اصلا يه جورايي ستون و جاده‌ي حرکت تهراني‌هاست؛ اما به خاطر اين‌که تبليغات تهران وجود نداره، همينطوري گمنام مونده. ضمن اينکه جمعيت قم با تعداد هيئت‌هايي که بزرگان از خطبا و مداحان در اون فعاليت دارند غير قابل قياسه با تهران. تهران ده دوازده ميليون جمعيته و فرض بگيريد ده هيئتي که مداحان بنام در اون دارن مي‌خونن. و در قم هم اگه نگيم دقيق، بايد بگيم همين حول و حوش تعداد هيئت‌هاي بزرگ هستند که مداحان بزرگي رو دعوت مي‌کنند، در حالي که جمعيت تهران و جمعيت قم غير قابل قياسه. و قس علي هذا باقي شهرها رو. کم‌تر بودن تعداد هيئت‌هاي بزرگ و منسجم و مشخص بودن برنامه‌هاي سالانه‌ي يک هيئت در جذب سرمايه و توليد محتوا خيلي تاثير داره که اين مسئله تو تهران بيشتر از جاهاي ديگه است.
    هيئت داري هنر مي‌خواد، هنوز اينو خيلي‌ها نفهميدن!

    سلام.

    خودتون دقيقا اشاره فرمودين كه همه جا هم خوب داره هم بد.

    اميدوارم كه خصلت هاي خوب شايع تر باشه.

    سلام.

    با صحبتاتون كاملا موافقم. چون منم ديدم و شنيدم.

    ولي ميدوني واسه مجالس بي محتوايي كه الان ميگيرن چه توجيهي دارن؟

    ميگن ما جوونايي كه توي هيچ مجلسي نميرن رو اينجوري جذب ميكنيم.

    يه نمونش توي كوچه ي خودمون برگزار ميشه.

    و اما اين جوونايي كه جذب شدن:

    صداي روضه از توي ساختمون مياد و اينا توي كوچه جمع شدن و مشغول سيگار كشيدن و احياناً توي حياط، كشيدن چيزهاي ديگه هستن!!!(چون بردارم شاهد منقل بوده ميگم وگرنه دوست ندارم پشت سر سينه زنا حرف بزنم)

    يك شب كه برادرم توي مراسم شركت ميكنه در حالي كه با ديدي مثبت رفته بوده، وقتي برميگرده ميگه من عمرا ديگه پامو اونجا بذارم. زير دست و پاي كسايي كه بالا پايين مي پريدن و با حركتاي عجيب و غريب سينه ميزدن له شدم!

    و چيزي كه براش جالب بود سوختن دو تا لامپ در اثر رطوبت زياد ناشي از بخار شدن عرقاي جمع بوده!!!

    كه وقتي دليلشو مي پرسه ميگن چيز عجيبي نيست هر شب يكيشون همينجوري ميسوزه!!!

    نهايتاً: بين اين همه رطوبت دريغ از يك قطره اشك!

    به نظرتون اين جوونا جذبِ چي شدن؟ اهل بيت؟

     <      1   2