• وبلاگ : عاشقانه
  • يادداشت : از خاطرات انتخاباتيم
  • نظرات : 5 خصوصي ، 8 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    خوب بود
    سلام وبلاگتون عاليه دردام رو تو دوره ي انتخابات به يادم آورد من به موسوي راي دادم با احمدي ناد بد نيستم اما خداييش تو اين مدت به موسوي ها و خود موسوي خيلي بي ادبي شد هر چند شخصا هيچ كدوم رو براي رياست صالح نمي بينم من يه روستائي هستم كه فرسنگها با پايتخت فاصله دارم انتخابات تو امتحانات بود و من به رسانه ها دسترسي نداشتم كاري به خود رئيس جمهور ندارم اما طرفداراش تو اين روستاي دور افتاده خفقان ايجاد كردن مخصوصا بخشدار كه حتي حاظر نشد به استقبال نوه ي امام و همسر شهيد رجائي بياد و روستاي مهمون نواز ما رو خراب كرد بي خيال مردم جاي بخشدار ازشون استقبال كردن موفق باشيد. به وب من سر بزنيد گر چه به خوبي وبلاگ شما نيس.
    پاسخ

    سلام.ممنون که سرزدين.از آشنايي با شما خوشبختم.نظر هرکس براي خودش محترمه.افراط و تفريط هميشه بده. بايد منطقي بود و حرف زد.فقط با بيان استدلال ميشه جلو رفت.
    فقط دعا كنيد، فقط...
    سلام.وبلاگ قشنگي داري.به من هم يه سري بزن.مطالب جالب و چند تا عکس بانمک دارم.ممنون ميشم بياي.راستي خواستي بگو بلينکمت.باشه؟؟؟؟؟!!!!!
    حرف دل را زدي.
    + گ 

    مسلما درسته.... اما شنيديد كه مشابه اين حرفها رو طرفداران اونا هم مي زنند؟!.... بعضي وقتها براي پيدا كردن حق بايد خيلي دقيق بود. هر چند كه: اگر حقيقت جو باشي، يافتن حق خيلي روشن و واضح است؛ كافي است به اصل ماجرا توجه كني....

    + فاطمه زهرا 
    چند سوال از شما خواهر عزيزم. من طرفدار احمدي نژاد بودم. اما اکنون از خدا ميخواهم که مرا ببخشد. اگر احمدي نژاد راست ميگويد. من قران و عقلم را هرگز با چيزي معاوضه نمي کنم. چندسوال براي شما: علي ع ميفرمايد. ، صريحاً مردم را به حق‌گوئي (انتقاد) از خود و نظردهي (مشورت) دعوت و تأکيد کرد: "من بالاتر از اين نيستم که اشتباه نکنم، مگر آنکه خدا کفايتم کند" (خطبه ???). پس چطور است که وقتي ايت الله خامنه اي قانون را زير پا گذاشته و قبل از انکه شوراي نگهبان انتخابات را تاييد کنند ، ايشان پيام تبريک مي فرستند. چطور است که هرگز در اين چند سال کس در تلويزيون يا رسانه نتوانسته از ايشان خرده اي بگيرد؟ نکند خداي نکرده ايشان از علي معصوم ترند؟ چطور است که از ان 18 ميليون رايي که به کانديداي ما نداند کسي در رسانه ملي حاضر نشده؟ چطور است که بسيجي ها و لباس شخصي ها مردم را قلع و قمع مي کنند و کسي فرياد وااسفا نعره نمي زند. چطور ايشان هاله نور احمدي نژاد را ديده و باز دروغگو را حمايت مي کند. چرا هيچ مسجدي اجازه برگزاري مراسم براي کشته شدگان را ندارد؟ من متاسفم از خداوند ميخواهم که اين گناه و اشتباه مرا ببخشد و دست مرا الوده به خون هموطنانم نداند. به خداوندي و بزرگي خودش که پشيمانم.
    پاسخ

    مقام معظم رهبري فرداي روز انتخابات پيام تبريکي به خاطر حضور حداکثري 85 درصدي مردم فرستادند نه به خاطر انتخاب دوباره دکتر احمدي نژاد! آب رو بايد از سرچشمه اش نوشيد چون هرچه از اون دور ميشيم از پاکيش کم ميشه.عده اي توش رخت ميشورن.بعضي آب تني ميکنن برخي هم گل آلودش ميکنن تا ازش ماهي بگيرن. خواهر عزيز شما که استراليا هستيد بهتره اخبار رو از رسانه هاي وطني دنبال کنيد نه از بي بي سي و سي ان اني که دستشون به جنگ رواني عليه ملتها آلوده ست!اصلا چطوره همين فردا يه بليط به مقصد ايران بگيريد و باچشم خودتون اصل ماجرا رو تعقيب کنيد.اما در مورد انتقاد به مقام معظم رهبري پيشنهاد ميکنم يه روز بياين تهران و چند تا از اين روزنامه هايي که از زمان آقاي خاتمي راه افتادن رو نگاه بندازين. انتقاد که سهله،توهين! با پنبه سرميبرن.مردم ايران خودشون به چشم ديديند که چطور بسيجي بعد از دفاع مقدس هم جونش رو کف دستش ميذاره و شهر و محله ها رو از شر اراذل،دزدان و تروريست ها محافظت ميکنه.در مورد هاله هم ان شاءالله تو يه پست مينويسم چون حرف زياد داره.اما درمورد کشته ها. منظورتون همون اسامي جعليه.مثل محسن ايماني که سر و مدر و گنده الان رباط کريم پيش خانواده اش از تعطيلات تابستانيش لذت ميبره؟ دروغ بود .هيچکدوم از اون اون اسامي تو هيچ درگيري نبودن و همه در کمال صحت و سلامتند.

    سلام

    عرض كنم آهنگ مطلبتون اينطوري بود :

    تا قبل از اينكه خطاب به ميرحسين بشه : لاي لالالاي لالاي لايييي

    بعد كه آقاي سبز پوش در جايگاه متهم قرار گرفت شد : لاي لاي لاي لاي اوي هوي فلان فلان شده و ... و الخ

    شوخي كردم .

    موفق باشيد

    التماس دعا

    ياعلي