سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عاشقانه

صفحه خانگی پارسی یار درباره

و قل جاء الحق و زهق الباطل و ان الباطل کان زهوقا

    نظر

بسم رب المجیب الفرج المهدی صاحب الامر والزمان

به مناسبت  25 بهمن،سالروز صدور حکم الهی و تاریخی اما خمینی(ره) مبنی بر مجازات شرعی نویسنده ی مرتد کتاب موهون آیات شیطانی این پست را به این موضوع اختصاص میدهیم:

توطئه آیات شیطانی:
آیات شیطانی ترجمه عبارت انگلیسی satanic verses  رمانی است در 547 صفحه –نسخه انگلیسی در چاپ اول- که در تاریخ 4/7/1367 -26 سپتامبر 1988 توسط انتشارات "وایکینگ" منتشر شد.نویسنده ی این کتاب "سلمان رشدی Salman Rushdie   " مسلمان هندی تبار بودکه تبعه ی بریتانیای کبیر محسوب می شد و آیات شیطانی پنجمین رمان این نویسنده بود. سلمان رشدی عضو" انجمن سلطنتی ادبیات انگلستان" بوده و هست و کتاب مذکور را به سفارش "گیلون ریتکن – رئیس صهیونیست انتشارات وایکینگ " با دستمزد بی سابقه 580 هزار پوند به رشته تحریر در آورد.
کتاب آیات شیطانی بر خلاف انچه گفته می شود یک کتاب ادبی با درونمایه علمی و نظری نیست بلکه داستانی است بلند در 9 فصل که شخصیت های آنرا حضرت رسول اکرم(ص) و همسرانشان و صحابی شناخته شده ی ایشان و حضرت جبرئیل(فرشته وحی) تشکیل میدهند.این کتاب دربردارنده ی وقیحانه ترین اهانت ها به ساحت مقدس پیامبر(ص) و قران است و معتقدات مسلمانان را به مسخره گرفته است.

حکم الهی:
20 سال پیش در 25 بهمن 1367 انتشار حکم شرعی حضرت امام خمینی(ره)، خطاب به مسلمانان ، دنیا را تکان داد. مسلمانان هشیار و برانگیخته شدند،افکار عمومی سایر مردم جهان با پدیده ای بی سابقه مواجه شد،و دولت های غربی به انفعال و سراسیمگی افتادند.متن این حکم چنین بود:
انا لله و انا الیه راجعون
به اطلاع مسلمانان سراسر جهان میرسانم مولف کتاب آیات شیطانی که علیه اسلام و پیامبر و قران تنظیم و چاپ و منتشر شده است ، همچنین ناشرین مطلع از محتوای آن محکوم به اعدام میباشند. از مسلمانان غیور میخواهم تا در هر نقطه که آنان را یافتند سریعا آنها را اعدام نمایند تا دیگر کسی جرات نکند به مقدسات مسلمین توهین نماید و هرکس در این راه کشته شود شهید است انشاالله. ضمنا اگر کسی دسترسی به مولف کتاب دارد ولی خود قدرت اعدام او را ندارد او را به مردم معرفی نماید تا به جزای اعمالش برسد.
والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

بعضی از رسانه های غربی برای تقلیل موضوع به یک تهدید شخصی و نجات جان سلمان رشدی اینگونه شایع کردند که اگر سلمان رشدی توبه کند حکم اعدامش لغو می شود. اما دفتر امام خمینی (ره) در تاریخ 29 بهمن 67 بلافاصله این خبر را اعلام کرد:
رسانه های گروهی استعماری خارجی به دروغ به مسئولین نظام جمهوری اسلامی نسبت می دهند که اگرنویسنده ی کتاب آیات شیطانی توبه کند حکم اعدام درباره او لغو میگردد. امام خمینی فرمودند:
این موضوع صد درصد تکذیب میگردد.سلمان رشدی اگر توبه کند و زاهد زمان هم گردد بر هر مسلمان واجب است با جان و مال تمامی هم خود را بکار گیرد تا او را به درک واصل گرداند.
حضرت امام اضافه کردند: اگر غیر مسلمانی از مکان او مطلع گردد و قدرت این را داشته باشد تا سریعتر از مسلمانان او را اعدام کند بر مسلمانان واجب است آنچه را که در قبال این عمل میخواهد به عنوان جایزه یه مزد عمل به او بپردازند.

جدیدترین اقدام انگلیس:
خرداد 86 خبر اعطای نشان شوالیه از سوی ملکه الیزابت دوم  به سلمان رشدی نویسنده ی کتاب موهون آیات شیطانی منتشر شد.فردی که 20 سال است در نظر مسلمانان و دنیای اسلام طرد و رانده شده است.بنابر این اعطای لقب سر sir  به وی از سوی دربار انگلیس چه معنایی میتواند داشته باشد؟
در انگلیس لقب سر و نشان شوالیه گری به کسانی اعطا میشود که کارها و خدمات برجسته و ارزشمندی برای دولت انگلیس انجام داده باشند.
این اقدام یاد اور اعطای همین لقب و نشان به سر کرده ی فرقه ی انگلیسی صهیونیستی بهائیت است.حال این سوال مطرح میشود که عباس عبد البهاء و سلمان رشدی هر دو چه خدمات برجسته ای برای انگلستان انجام داده بودند که از دیدگاه دربار انگلیس باید به عنوان خدمتگذار بزرگ دربار مورد ستایش و تقدیر قرار گیرند؟
دولت انگلیس با چه انگیزه ای به نویسنده ی کتاب موهن آیات شیطانی که خشم و اعتراض نه تنها مسلمانان بلکه پیروان ادیان توحیدی را بر انگیخت،چنین اقدامی میکند؟
آیا تقدیر از توهین کننده به اسلام و پیامبر اکرم(ص) نشانه ی آشکار و غیر قابل تفسیری از اسلام ستیزی دربار انگلیس نیست؟
امام خمینی:
آیات شیطانی کاری است حساب شده برای زدن ریشه ی دین و دین داری و در راس آن اسلام...
و قل جاء الحق و زهق الباطل و ان الباطل کان زهوقا


سلمان رشدی ملعون
سلمان رشدی ملعون و نشان شوالیه
کاریکاتور

برای مطالعه بیشتر:
فتنه ی شیطان – نوشته محمد صالح طاهایی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
اللهم عجل لولیک الفرج