سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عاشقانه

صفحه خانگی پارسی یار درباره

با وضو کلیک کنید!

بسم الله الرحمن الرحیم

هزار و چهار صد سال پیش مردی از جنس زلال برای هدایت نسل بشربعنوان آخرین فرستاده آسمانی به رسالت برگزیده شد. او که سرتاسر وجودش را عشق به معبود فرا گرفته بود با علم و عمل خود این مسوولیت بزرگ را بر دوش گرفت. درود بر او و خاندان پاکش باد.
پس از او نیز این وظیفه بر دوش فرزندانش از نسل پاک جانشین برحقش علی علیه السلام و دختر گرامیش فاطمه زهرا سلام الله علیها نهاده شد.
بخاطر ظلم و ستم قدرتمندان آنزمان از دوره ولایت علی علیه السلام تا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف زمینه تشکیل حکومت اسلامی فراهم نشد. اما در تمام این دوران امامان همام از مسوولیت تبلیغ و هدایت مردم شانه خالی نکردند و از همه امکانات و پتانسیلهای موجود برای رساندن پیام الهی استفاده نمودند.
از جمله این کارها، تربیت راهنما و مبلغ بود که در زمان امام صادق علیه السلام به جهت زمینه مناسبتر و آمادگی بیشتر مردم و عطش علم آموزیشان به نقطه اوج خود رسیدو ایشان شاگردان بسیاری را تربیت کردند و بسیاری از روایات موجود از زبان ایشان و توسط شاگردان ایشان نقل شده و بدست ما رسیده است.

دوست عزیز ! من و تو در زمان غیبت مولایمان صاحب الزمان وظیفه داریم شیعه بودن و مذهب جعفری خود را در قول و عمل پیاده کنیم تا شاید از پیروان واقعی امام صادق علیه السلام و سایر ائمه اطهار باشیم.
مقام معظم رهبری فرمودند: وقتی جمهوری اسلامی ایران بتواند در زمینه های علمی و عملی الگوی مناسبی از یک کشور مسلمان به جهانیان ارائه دهد، آنوقت است که توانسته ایم زمینه ظهور امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف را فراهم کنیم.
اگر من و تو در دنیای مجازی ( اینترنت) هم بتوانیم با وبلاگ نویسی الگوی مناسبی به دنیا معرفی کنیم، زمینه ظهور مولایمان را فراهم کرده ایم و این هدف مقدس فراهم نمیشود مگر با عملی کردن روش امام صادق علیه السلام و سایر امامان همام.
این راه، راه مقدسی است :
فاخلع نعلیک انک بالواد المقدس طوی
پس باید جسم و جان را طاهر کنیم چرا که خداوند متعال فرموده است : لا یمسه الا المطهرون
اینجا وادی مقدسی است؛ نوشتن و بیان کردن: والقلم و ما یسطرون. آنقدر مقدس است که خداوند متعال به آن قسم یاد کرده است.
پروردگارا ! ما را از شیعیان واقعی امام صادق علیه السلام و ائمه اطهار قرار ده.
پروردگارا ! جسم و روحمان را پاک کن تا در سجاده وبلاگ تو را ستایش کنیم.
پروردگارا ! ما را از منتظران واقعی منجی عالم بشریت؛ مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار ده.

آمین یا رب العالمین