سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عاشقانه

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دست در دست او بگذار

بسم الله الرحمن الرحیم

آنگاه که رسول خدا دست مبارک امیر مومنان را بالا برد، از آسمان ندا آمد : الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلام دینا؛ بر همگان حفظ دین اسلام بواسطه حمایت از ولایت واجب گردید، چنانکه دختر نبی اکرم فاطمه زهرا سلام الله علیها منزل به منزل درب خانه اصحاب پدرکوبید و رهبری و سرپرستی علی علیه السلام در گوششان فریاد کرد و آنقدر بر دفاع از حق ولایت الهی او پافشاری کرد که خون پاکش را درین راه مقدس فدا نمود.
پس از او نیز دخت گرامیش زینب کبری که درود خدا بر او باد مدافع ولایت الهی شد و در مسیر ولی زمانش استوار گام نهاد و حتی در روز نبرد حق و باطل نیز او را تنها نگذاشت.
آری خون مطهر رسول خدا در رگهای ذریه ائمه هدی جریان داشت و ایشان نیز از ولایت تا سرحد جان حمایت میکردند؛ چه زن و چه مرد، چه پیر و چه جوان، خرد و کلان.
حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نیز در حمایت از ولی زمان خویش رنج سفر بجان خرید، ترک وطن نمود تا فریاد ولایت را به گوش زمان برساند و پس از او نیز دیگران...
تا پایان غیبت صغری، ولایت ائمه هدی همچنان آشکار بود اما پس از آن در غیبت کبری دین مبین اسلام بواسطه علمای اعلام که سیره رسول خدا و جانشینانش را الگوی حیات خویش قرار داده بودند، سکان هدایت جامعه مسلمین را بدست گرفتند. اما حمایت از ولایت بر دوش تک تک افراد جامعه همچنان باقی است و هیچگاه ساقط نخواهد شد و تا قیام قیامت ادامه دارد.
آری دوست خوبم!
 اگر من و تو شانه خالی کنیم و خدای ناکرده بشود آنچه بر علی علیه السلام گذشت (بواسطه شورای ناصالحی که برای انتخاب جانشینی رسول خدا تشکیل شده بود) خون پاک فاطمه زهرا سلام الله علیها نادیده و ضجه های زینب کبری سلام الله علیها ناشنیده گرفته شده است.
اگر پدر و مادر من و تو نیز این وظیفه مهم را شایسته بر دوش نگرفته بودند، پس از عروج امام امت در میان ملت غوغا شده و انقلاب از مسیر صحیح خود خارج شده بود و اکنون من و تو اینگونه آسوده خیال نبودیم.

و زندگی در گذر است....
و صحنه امتحان من و توست....

زنهار که بی تفاوت نگذریم و قومی بی تفاوت نباشیم. آورده اند روزی خداوند متعال به قومی بلا نازل کرد. فرشتگان پرسیدند : این قوم که اهل دعا و نیایش بودند پس چگونه مشمول عذاب شدند؟ ندا آمد این قوم اهل دعا بودند اما امر بمعروف و نهی از منکر از میانشان رخت بربسته بود و قومی بی تفاوت بودند.
انتخابات تجلی امر بمعروف و نهی از منکر است. انتخابات یعنی بیعت با رسول خدا و ائمه هدی پس از 1400 سال استقامت و ایثار

دوست عزیز!
حضور آگاهانه و مؤثر من و تو بزرگترین نمود امر بمعروف و نهی از منکرست. پس بیا با انتخاب افرادی خداترس و تشنه خدمت، دین خود را به ملت ادا کنیم.
پس وضو ساز سپس بنویس و دست در دست او بگذار.

اندکی صبر سحر نزدیک است
پروردگارا! به خونهای پاکی که در راه حمایت از ولایت نثار شده قسمت میدهیم همه مارا در این امتحان بزرگ سربلند نما تا شرمنده اولین شهید ولایت، دردانه عصمت فاطمه زهرا سلام الله علیها نگردیم.