سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عاشقانه

صفحه خانگی پارسی یار درباره

آی! مدینه گفتی و...

به نام خدایی که حق است و حقیقت را دوست دارد

دیشب مثل بیشتر شبهای ماه رمضون تاسحر بیدار بودم. از اونجایی که ترک عادت موجب مرض است و اینا چند دقیقه از وقتمو برا سرزدن به وبلاگها گذاشتم و مثل همیشه یکی از وبلاگهایی که سرزدم گلدختر بود.

مطلب جدیدی بود از گلپرجان. اونم مثل من از این شاکیه که چرا وقتی تصویر زنهای مجرم(از دزد و قاتل و...) رو تلویزیون پخش میکنه با چادر هستن؟ و خیلی خیلی ناراحت شدم از این بی‌فکری رسانه? ملی!

مگه نمیگن صدا وسیما دانشگاهه؟ مگه نمیگن به بچه‌ها فقط آموزش غیرمستقیم جواب میده؟ مگه بچه‌ها الگوبرداری نمی‌کنن؟ من نمی‌دونم کی مسئوله؟ کی باید جواب بده؟

اینم نمیگم که خودم به عنوان یه چادری خیلی مقدس و خوبم ولی من یه آدم معمولیم. اما تلویزیون یه رسانه با مخاطب میلیونیه! و چادر یه نماده؛ نماد ملی و مذهبی و سیاسی! حرمت داره و نباید اینطوری ارزشش رو در چشم مخاطبین کم کنیم.

با اینکه گل پر «عاشقانه» رو به موجش دعوت نکرده، ولی چون من خودمو تو گلدختر صاحب خونه می‌دونم و ارادت ویژه‌ای به گل پرجان دارم از گناهش ;-) گذشتم و تصمیم گرفتم با نوشتن در این مورد اونو خوشحال و نت رو منور کنم.

از این وبلاگ‌ها هم دعوت می‌کنم نظر خودشون رو در این مورد بنویسن: دسته کلید، مرمی، نگاهم برای تو، صور اسرافیل، بازگشت به خویشتن، خانم ناظم، مخ تش، طلبه‌ای از نسل سوم و طلبه‌ای طالب یار.