• وبلاگ : عاشقانه
  • يادداشت : جوجه هايي كه آخر پاييز شمردمشون+ فيلمش
  • نظرات : 2 خصوصي ، 23 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    سلام عزيزم خوبي؟ دلم برات تنگ شده.بچه ها رو ببوس .التماس دع ا.
    + داود 

    ديگران کامپيوتر ميسازند،اينترنت راه ميندازند، و تقريبن همه چيز که اطرافمان ميبينيم اختراع و اکتشاف اونهاست و ما حکومتيان از همه اينها استفاده ميکنيم و کيف هم ميکنيم و بعد راه ميافتيم توي خيابان و در ميکروفن و بلندگويي که همين ديگراني که به خاطر اختراع و اکتشافتشون مديونشان هستيم و بايد سپاسگذارشان باشيم ساخته اند، به آنها "مرگ بر" ميفرستيم. آخه وقتيکه نايبان بر حق مقام عظماي ولايتمان در نمازهاي جمعه زنان نيمه حجاب(بدحاب)که اکثريت زنان ايران رو شامل ميشند رو خيلي راحت خر و گاو خطاب ميکنند چرا ما پيروان اين افراد نيايم يه چند تا مرگ بر به اينها بديم. تازه ما اينقدر روحيه مرگ بر فرستادنمون اينقدر بالاست که علاوه بر اين ممالک خارجي به همين ملت خودمان هم مرگ بر ميفرستيم حکايت مرگ بر بد حجاب از همين حکايت است. البته بر عکسش امکان نداره. براي نمونه کسي از اين اکثريتي که ما و نايبان ولي فقيه به اونها فحش ميدند نميتونند به نايبان ولي فقيه حتي اعتراض کنند چه برسه به اينکه بهش فحش بدند. کارخانه فحش سازي و مرگ بر سازي حکومت ما پيشرفته ترين صنعت کشور هست.

    البته "نظام مقدس" هم ماهواره 500 کيلويي به آسمان شوت ميکند، هسته اتم سلاخي ميکند و ميشکافد البته با دلارهاي سرشار نفتي و دزديهاي علمي و گداييهاي علمي و مهندسي معکوس و در عصر ابر کامپيوترهايي که اختراع و اکتشاف و مخصوصن کپي سازي و جعل کردن را بسيار آسان کرده اند،رسيدن به چيزي که دهها سال پيش کشورهايي که فحششان را ميدهيم فضاپيماي400 تني اش را بدون وجود وسايل آسان ساز امروز مثل همين ابرکامپيوترها،به فضا فرستاده اند و شکافته اند،اين جعل اسباب بازيهاي اينچنيني، قابل توجه نيست.

    و البته "نظام مقدس"تير و ترقه و فشفشه هم کپي و جعل ميکند.کره شمالي هم البته پيشرفته ترش را ميسازد و در کنارش هم مردمش از گرسنگي علف ميخورند. حکومتهاي ضد مردمي و ياغي کلن مثل همند. هم با دنيا مشکل دارند و هم با مردم خودشون و هم ارزشي به خواسته هاي واقعي مردم خودشون قائل نيستند
    پاسخ

    سلام
    + زهرا 


    سلام بانو نميشه دانلودش کرد

    بهم بگو چه کار کنم؟


    سلام

    فيلم کلاس رو ديدم با امکاناتي که داشتيد چه با شور و شوق سرود رو اجرا ميکردند معلومه حسابي کلاس رو دوست داشتن.موفق باشيد

    + مح . مد 

    ....
     <      1   2