• وبلاگ : عاشقانه
  • يادداشت : بالاخره عاشق به معشوقش رسيد!
  • نظرات : 4 خصوصي ، 49 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      >
     
    سلام
    خدا قوت
    خداوند رحمت کند آية الله بهجت را و خير بدهد به همه کسانيکه در راه حفظ و نشر ارزشها قدم برميدارند
    انشاالله موفق باشي
    ياعلي
    پاسخ

    سلام.ممنون. آمين.ممنون
    خوش به سعادت ايشون که با عزّت زندگي کردند ...
    خدا رحمتشون کنه. کاش شفاعت ما را هم کنند.
    پاسخ

    اوهوم...ايشالله دوست خوبم


    هو الرئوف الرحيم

    سلام سادات خانوم

    کاممو تو کافي نت عوض کردم

    خب داشتم ميگفتم که ممنون به وبم سر زدين

    اسباب کشي هم يهو يهويي شدو اومدم وب جديد البته چندان فعاليت نداره چون به کام طياد دسترسي ندارم انشالله از دو هفته ديگه کاممو تعميرات کنم بيشتر به روز ميکنم...راستي يه سوال:حوزوي مصاحبه چي سوالايي ميکنن؟هدف از طلبگيو شنيدم سوال ميکنن سوالات تخصصي هم هست؟مثلا تيمم بگن توضيح بده؟من چون ليسانسم امتحان کتبي ندارمو فقط مصاحبست.ممنون.

    ما هم طلبه وشديم

    يا زهرا مدد

    پاسخ

    سلام. خيلي هم خوب. مباركه. موفق باشين. مصاحبه بله ديگه يه كلياتي از يه بچه مذهبي كه ميخواد طلبه بشه.

    hoval raufol rahim

    salam sadat khanum

    mamnun be vebam sar zadin

    bebakhshid kafinetam farsi nadare

    پاسخ

    سلام. به پارسي بلاگ خوش اومدين
    + eddieneed 

    خاک بر سر من و نماز خوندنام!

    اي خاک بر سرمن و کارنامه ي سياهم!

    من که نميفهمم خواهر !خوب اگه اينقدر وضعتون خرابه برين و توبه کنين شايد خدا بخشيد ؟ اما اگه ميخواين ما متوجه شيم شما چقدر با تقوايين فهميديم ديگه چرا خودتونو ميزنين

    پاسخ

    :)
    + داود 
    خانم عشقولانه چرا همش روت اونوره داري عکاسي ميکني(بالاي وبلاگت) يه بارم روت رو اينور کن تا ما ببينيم چه شکلي نيستي
    پاسخ

    !


    بنام خدا
    البته مثل همه محتاج به «نصيحت» هستم اما نمي‌توانم نصحيت تناقض آميزي را که با نسبت‌هاي «غيرمنصفانه»، «بي‌اخلاقي»، «قانون شکني»، «بداخلاقي»، «بغض»، «نفرت» و «لجن مالي» و... آغاز مي‌شود و جهت گيري سياسي‌اش هم مشخص است باور کنم.
    بعد از فيلتر ناجوانمردانه و بدون دليل دو وبلاگ قبليم يعني ادواردو و پاتريوت به دست عوامل شناخته شده!!. شيعيان بحرين نيز در آتش بي بصيرتي ما مي سوزند و منويات چندين ساله رهبري در كوچه پس كوچه هاي سياست بازان منحرف و قدرت طلب بر زمين مانده است. اينك با احساس تكليف از حملات ناجوانمردانه به رهبر عزيز و رييس جمهور خدمتگزار به صحنه آمده ام. اميد است تعامل خوبي با دوستان برقرار كنم. با مطلب جديد در مورد(تقابل واقعي هاشمي رفسنجاني با اجنه در نماز مغرب) در خدمت هستيم. منتظر بازديد و نظردهي شما. در صورت صلاحديد لينك نماييد. يا علي

    بنده هر موقع قم بروم حتما زيارت قبر آقاي بهجت مي روم. واقعا معنويت مقبره ايشان و آرامشي كه به من ميدهد را احساس مي كنم. من افتخار نزديك ديدن ايشان را نداشتم متاسفانه

    پاسخ

    سلام. به وبلاگتون سرزدم

    سلام.

    خداوند رحمت کنه همچين نعمتي رو. اگر چه از بين ما رفت و قدرش رو ندونستيم.


    پاسخ

    سلام دوست جون. ايشالله. جدن كه همينطوره:(

    سلام

    من هم خيلي دوست داشتم پشت سر ايشون نماز بخونم ولي سعادت نداشتم، اولين نمازي رو که از ايشون ديدم توي تلويزيون بود، هيچ وقت از يادم نره، تلويزيون رو روشن کردم تا ببينم اذان صبح رو دادن يا نه که يهو ميخکوبش شدم. خيلي برام جذاب بود.
    ببين با اين ذوقي که با ديدن نماز آيت الله بهجت کرديم اگه امام زمان (عج) رو ببينيم چي کار ميکنيم(البته خدا کنه که معرفتشو داشته باشيم)

    به اميد روزي که امام زمانمون رو ببينيم و از نور وجود ايشون پرنور بشيم و به نور جاويد وصل بشيم........

    پاسخ

    سلام. چه حيف!...بله حتي ديدنش هم زيبا بود...ان شالله...آمين
    سلام
    خدا ظهور حضرتش را هرچه سريع تر سهل تر بفرمايد ان شاالله
    اللهم عجل لوليک الفرج فرجا عاجلا قريبا کلمح البصر او هو اقرب
    پاسخ

    سلام. آمين


    سلام. خدا رحمتشون کنه واقعا دريايي از نور بود. منم چند بار برا ديدنش سر درسشون رفته بودم. هيچي از صحبتشون نميفهميدم ولي وقتي ادم از محضرش بلند ميشد حس ميکرد عوض شده.

    .

    چند بار هم با پدر و ... رفتيم نمازشون. يادمه چند بار هم همراهشون رفتم حرم.

    يه روز بهشون گفتم اقا حاجتي دارم. گفتند نماز جعفر طيار بخون.

    خدا رحمتشون کنه. الان هم زياد خوابشون رو ميبينم.

    پاسخ

    خدا رحمتشون كنه...جاي خاليشون خيلي معلومه
    ضمنا شما چرا نظرات اين داوود رو تاييد ميکني؟ من بودم بدون معطلي حذفش ميکردم.
    پاسخ

    خودم وقت ندارم بخونم و جواب بدم...ميگم شايد يكي پيدا شد و فرصت كرد جواب داد
    + داود 

    "شنيدين که ميگن انقلابي که امام خميني رحمه الله کرد چند صد سال شهور رو به جلو انداخت."

    خب از اونجايي که حضرات ميگند وقتي امام زمان ظهور ميکنه که دنيا پر از فسق و فجور و ظلم و ستم شده باشه پس ميتونيم به اين نتيجه برسيم که دليل نزديکتر شدن ظهور امام زمان که اين حضرات غيب دان نسبتش ميدند به روي کار اومدن نظام مقدسشون،ناشي از افزايش شديد فسق و فجور و ستم با روي کار اومدن "جمهوري اسلامي" بوده.

    سلام

    راستش اون موقعي که خبر فوت ايشون رو شنيدم يه پيرزن در قالب سوال ازم پرسيد يه کم دعواش کردم ...شوکه شده بودم..هيچوقت نشد پشت سرشون نماز بخونم....

    پاسخ

    آخخخخخخخخخخخخخخ! چقدر حيف!
    + داود 
    خود گويند و خود خندند(توي وبلاگم)
    شعبه ولايتمدار وبلاگستان که اکثرا در پارسي بلاگ و پرشين بلاگ و و بلاگفا و با تراکم کمتر در ديگر سرويس دهنده هاي داخلي وبلاگ دارند،( اين شعبه در دنياي وبلاگستان نميدونم اقليتند يا اکثريتند ولي افراد ولي فقيه مدار در دنياي واقعي و در جامعه اقليت هستند.) بعضي از اونها خود ميگويند و خود ميخندند. براي نمونه وقتي پستي مينويسند، از طرف همون حلقه اي که لينک متقابل به هم داده اند و مشخصه که همشون، هم مرام و مسلک و ولايتمدار هستند، کامنتهايي حاوي به به و چهچه دريافت ميکنند و اگر فردي "غير خودي" کامنتي براشون بگذاره معمولن به چند روش نادرست با کامنت اون برخورد ميکنند
    يا از بيخ و بن اون رو سانسور و حذف ميکنند
    يا جوابي به کامنت فرد "غير خودي" نميدند و شتر ديدي نديدي
    يا اگر جوابي به اون ميدند، جوابي گزينشي هست
    يا کامنت فرد رو تحريف و لوث ميکنند
    يا خود رو به کوچه علي چپ ميزنند و جواب بيربط ميدند
    يا جواب ميدند ولي قربان جواب ندادن
    غافل از اينکه
    خانم جان و آقا جان ولايت مدار،اگر منظورت از نوشتن پست، تاثير گذاري بر خواننده معمول وبلاگت هست که بايد بگم اون حلقه اي که به طور معمول وبلاگ شما رو ميخونه و براي شما نظر مساعد و موافق ميگذاره که متاثر خدايي از چيزهايي که شما در وبلاگت مينويسي هست و پاسخ به به از اون دريافت کردن که نه لطفي داره و نه ذوق و شوقي. براي نمونه اگر شما بياي در مدح و ثناي سلطان ولي فقيه پستي بگذاري و قصدت بزرگ کردن سلطان علي در نزد خوانندگان وبلاگت باشه، اين سلطان علي براي ولايتمداراني که خوانندگان معمول وبلاگت هستند، بدون گفتن شما، بتي بزرگ هست و ذوق و شوق کردن از کامنتهاي مساعد و موافق با پستتون، و حس "برنده" بودن داشتن، کاري بيهوده است. همانطور که تلاش براي متاثر ساختن يه فرد همفکر و همنظر، بيهوده کاري هست. کار شما مثل افزودن نمک به محلول آب نمکي هست که اشباع شده وديگه مقدار بييشتري نمک رو نميتواند در خود حل کند. ولايتمداران خواننده وبلاگ شما هم از حب ولايت فقيه اشباع شده اند.
    پس شما اگر توانستيد فردي رو که "غير خودي" هست و احيانن وبلاگ شما رو ميخواند و پستهاي شما رو به چالش ميکشد تحت تاثير قرار دهيد و زوايه اش رو با پستتون و ديدگاهاتون کم کنيد و اون رو با خودتون هم جهت تر کنيد، شما اون موقع هست که ميتونيد احساس برنده بودن داشته باشيد .
    و اين اتفاق هم البته نميافتد مگر با دادن پاسخهايي مستدل و مستند به کامنتهاي اون فرد طوري که کامنت اون فرد رو رد و باطل کنه.
    پس روش نظامتون رو در برخورد با منتقدان به کار نگيريد.
    همنطور که ميدونيد نظام ولايت فقيه که من لقبهاي مختلف و با مسمايي براش ساختم(نظام چماق محور ولايت فقيه، نظام مقدس ِ سانديس و کهريزک، نظام مقدس ِ* چماق و دروغ) با منتقدينش به چند روش برخورد ميکنه و جواب اونها رو با اون روشها ميده
    اين روشها شامل بکار گيري انواع چماقهاست که من اونها رو به دو دسته چماقهاي سخت(فيزکي) و چماقهاي نرم(غير فيزکي) تقسيم ميکنم.
    چماقهاي سخت شامل سرکوب، زندان و شکنجه و باتوم و گلوله و فحاشي علني هست.
    چماقهاي نرم شامل لغو امتياز و سانسور در عرصه مطبوعات، تخريب شخصيت و فحاشي و بدو بيراه گويي توسط سايتها و مطبوعات حکومتي، فيلترينگ شديد در دنياي مجازي و پارازيت اندازي بر روي کانالهاي سياسي که هدفشون گردش آزاد اطلاعات و در اختيار گذاشتن اونها براي مردم است.اطلاعاتي که رسانه هاي داخلي از انتشار اونها منع شده اند.
    جالب اينجاست که جمهوري مزور الرويه ولايت فقيه تلاشي براي پارازيت انداختن روي کانالهاي ثکثي که زنها رو لخت مادر زاد نشون ميدند نميکنه و اين پارازيتها فقط کانالهاي سياسي رو هدف قرار ميدند و اين نشان از اين داره که حقايق منتشره و گردش آزاد اطلاعات در شبکه هاي سياسي براي جمهوري ولايت فقيه بسيار تلخ تر و ناگوارتر است از عو رت برهنه زنهاي لختت در شبکه هاي حتي غير کارتي که همگان ميتونند به اونها دسترسي داشته باشند
    * ممکنه بگيد که چرا نميگم نظام سانديس و کهريزک و ميگم نظام مقدس سانديس و کهريک يا نظام مقدس چماق و دروغ.
    خب اين براي استهزا و به سخره گرفتن "مقدس" ناميدن نظام ولايت فقيه است با تناقض آفريني بين چماق و دروغ و کهريزک و "مقدس". ميخوام بگم که اين افرادي که اينچنين نظامشون رو خطاب ميکنند آيا نظام چماقدار و کهريزکي رو مقدس ميدونند؟

    پاسخ

    فرصت ندارم بخونمش!
     <      1   2   3   4      >