• وبلاگ : عاشقانه
  • يادداشت : آي! مدينه گفتي و...
  • نظرات : 2 خصوصي ، 37 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داود 

    محجبه هاي مکتبي ميگند "چادر ارثيه زهرا هست"(البته مشخصه که اون فرد پوششي به اين شکل و رنگي که اينها ميپوشند نميپوشيده و از چند تاشون هم مدرک خواستم که چيزي ارائه نکردنداين خودش نوعي بازي با دين براي محق جلوه دادن خود هست.)

    ولي دليل استفاده اينها از اين عبارت چي هست؟

    اين خودش نوعي بازي با دين براي محق جلوه دادن خود و پيش بردن حرف حود و تحميل پسنديات خود هست

    حاميان حکومت به خودش اجازه ميده که ديگران رو وادار به احترام به افکار خودش و حتي پوشش خودش بکنه. و در اين راه براي اينکه بتونه جلوي اعتراض و ايراد طرف مخالفش رو بگيره اقدام به سو استفاده يا استفاده از دين ميکنه تا به اين روش بتونه هر حرکتي از طرف مقابل که مطابق ميل خودش نميبينه رو با برچسب مخالفت با دين و اسلام و اينجور چيزا خاموش کنه و با اون برخورد کنه.

    براي نمونه وقتي مردم منتقد بعد از انتخابات اعتراضي کردند حکومت متوسل شد به ابزار سازي از دين و با يه چند تا خدا و پيغمبر کردن،معترصين رو سرکوب کرد. اين روش براي حکومتهاي سو استفاده کننده ازدين دو تا مزيت داره. يکي اينکه به صراحت مخالفينشون و معترضين رو به اين نام(معترض و منتقد) معرفي نکردند. چون اگر اينجوري معرفيشون کنند،گفته ميشه مگه شما نميگيد که تحمل منتقد و مخالف رو داريد پس چي شد چرا ميخوايد باهاشون برخورد کنيد؟(گر چه جهان کاملن به اين مورد که اينها حقي در عمل براي منتقدينشون قائل نيستند آگاه هست