• وبلاگ : عاشقانه
  • يادداشت : دستا بالا!...عكس و مكث داري بردار بيار!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 34 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داود 

    " من نميدونم تا کي تلويزيون ميخواد برنامه هاش رو با قلاب بافي و آشپزي و خياطي و... پرکنه؟" خب خانم جان از نظر نظام مقدس بهترين هنر براي زن همين چيزا مخصوصن آشپزيست که اگر در اون هنرمند باشه و آشپزيش خوب باشه، به شوهرش بهتر خدمترساني ميکنه و وظيف شوهرداريش رو بهتر به انجام ميرساند. ميخوايد بره بازيگر بشه که يا زلفش بيرون باشه يا با نامحرمها عشوه و غمزه بياد يا حتي کارش بکشه به رفتن به خارج. مثل گلشيفته جون که زلفان مبارکش چه قشقرقي در نظام مقدس ايجاد کرد يا مثل سوسن تسليمي بازيگر بزرگ ايراني که اتفاقن يکي از فيلمهاش رو که در بحبوحه آشوبهاي 57 ساخته شد و اجازه اکران نيافت رو توي ماهواره امروزداشتم ميديدم. کله مبارک رو درست نپوشونده بود و بعضي جاهاي فيلم که اصلن هيچي روي زلفان مبارکش نبود و به خاطر اين گرفتار يکي از چماقهاي غير فيزيکي نظام مقدس که چماق سانسور و توقيف باشه شد. چه فيلم قشنگي و چه بازيگر ماهري. به هر حال ايشون هم مدتها پيش رفتند خارج " تسليمي درباره حجاب در فيلم «شايد وقتي ديگر» گفته است که براي تماشگران غيرايراني حضور با حجاب حتي درهنگام خواب عجيب است براي جلوگيري از سانسور فيلم باشو غريبه کوچک تسليمي مجبور بوده است طوري بدود که بدن او زياد تکان نخورد."(!) (همون چيزي که توي اون کامنتم عرض کردم که زن اگر طوري راه برود که زنانه باشد باز هم مصيبت است و گير دادن به زن در نظام مقدس فقط به پوشيده بودن بدنش ختم نميشود.)

    دنبال هنرخوانندگي هم که اگر بره که از نظر نظام مقدس، مطرود الدوله ديلمي ميشه.

    خانم جان به هر حال ما و اکثريت ملت که از شرور برنامه هاي سازمان ام الاکاذيب، به برکت وجود ماهواره در امانيم و تيپايي زديم به زباله هاي(برنامه) توليدي اين سازمان حکومتي.

    پاسخ

    مگه آدم چقدر وقت داره كه اصلا تصميم بگيره تلويزيون بگيره يا ماهواره. من اگه خيلي زرمگ باشم يه 20:30 ببينم.. تا بچه ها بيدارن كار و بدو بدو. اگه فرصتي باشه اول اول مطالعه. بعد هم آخر شب معمولا نت.