• وبلاگ : عاشقانه
  • يادداشت : داغ داغ...22 بهمن از زاويه ي دوربين من
  • نظرات : 1 خصوصي ، 27 عمومي
  • پارسي يار : 2 علاقه ، 2 نظر
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داود 

    "آقاي داوود! كم كم دارم مطمئن ميشم تا حالا هيچكدوم از راهپيمايي ها، مثل روز قدس، 22 بهمن و اينا رو از نزديك نديدين! حيف نيست؟ "

    لازم نيست کم کم مطمئن بشيد يکباره مطمئن بشيد. خانم انگار شما توي ايران زندگي نميکنيد.غير از اقليتي که عناصر تکراري و ثابت اين نمايشهاي نخ نما شده و کاردستيهاي ناشيانه هستند،چه کسي از مردم عادي و اکثريت، توي اين کاردستي ها و سانديس پيماييها شرکت ميکنه و ميره که من دوميش باشم آخه خانم جان گرامي؟ البته يه بار بردنم توي اين نمايشات اونهم به زور. اونهم زماني بود که قضيه دادگاه ميکونوس پيش اومد و نظام نمايش ساز، براي اينکه مشت محکمي بر دهان استکبار که فکر ميکنه مردم ايران پشتوانه نظام و مقاماتش نيستند بزنه، ما رو از مدرسه کشوند و برد به محل نمايش باشکور حمايت از نظام و مسئولين نظام.به مربي پرورشي گفتم ميبشه نيام گفت نه خير. در اونجا ديدم که نه بابا انگار فقط مدرسه ما نيست که در اين نمايش آورده شده. ملت هم اومدند. البته اين ملت دقيقن 5 نفر پيرمرد بودند و بقيه بچه مدرسه ايهايي مثل خودمان. در مورد نمايشات 22 بهمن و اينجور نمايشات هم که توي اون کامنت هم نوع افراد شرکت دهنده و آورده شده در اين نمايشات و هم کوچک بودن از نظر تعدادش رو بطور رياضي وارانه اثبات کردم.نيازي به توضيح دوباره گمون نکنم باشه خانم جان گرامي گل. ما با مردميم نه با حکومت و حتي براي تماشاي يه نمايش نخ نما شده و آبکي و بد کارگرداني شده هم به محل نمايش نميرويم.

    پاسخ

    اقليت تكراري و ثابت!...فكر نميكنين با اين حرفها به عده ي زيادي از هموطنان تون توهين كردين؟!....كاش ديروز ميفرتين! من فقط نيم ساعت تو پياده رو وايستادم تا بتونم خودمو تو جمعيت جا بدم!