• وبلاگ : عاشقانه
  • يادداشت : پسرچشم آبي يا ...
  • نظرات : 23 خصوصي ، 101 عمومي
  • پارسي يار : 1 علاقه ، 2 نظر
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داود 

    اين اعتراضاتي که در اين کشورها انجام ميشه نشاندهنده اين هست که چقدر دولتهاي اين کشورها براي نظر و عقيده مردمشون احترام قائلند و اجازه ابرازش رو ميدند. و در اصل تبليغ مثبتيست براي اين کشورها.

    اونها چيزهاي مقدسي نساختند مثل حکومت شما(که از خودش و مقاماتش و ايدئولوژيش ساخته)که بترسند مردم در مورد اونها اظهار نظر کنند و از اعتراضات مردمي خودشون رو در خطر ببينند.

    مثل رهبرتون که ميگفت در وال استريت يه پلاکادري رو مردم دستشون گرفته بودند که روش نوشته بود ما 99 درصديم. و اومده بود اين پلاکادر رو علم کرده بود و شايد 5 دقيقه به استناد مستند غير قابل انکاري که همين پلاکادر باشه سخنراني ميکرد. که بله بفرماييد ميبينيد مردم آمريکا 99 درصدشون مخالفند و دلشون نميخواد با اسراييل دوست باشند و پول بدند به اسراييل و خلاصه کل آمريکا و خواسته هاي کل مردم آمريکا و سياست خارجي و اموراتش رو از اين پلاکادر ايشون استخراج کرد.

    آخه بنده خدا شما که مياي و از اعتراضاتي که در کشورهاي غربي اتفاق ميافته ذوق زده ميشي. از اعتراضاتي که تبليغ مثبتي براي همان کشورها و نشانده وجود آزادي و احترام به مردم براي بيان نظراتشون هست ذوق زده ميشي،يه جوالدوز که خوبه يه شمشير به ديگران زدي اشکالي نداره ولي يه سوزن کوچولو هم به خودت بزن تا نگند اين فرد وضع کشور خودش رو نمگيه و از کنار اوضاع و خواسته هاي مردم کشور خودش بي اعتنا ميگذره و ميره يقه ديگران رو ميگيره.

    آخه من اينها رو از افراد مختف ميشنوم که وقتي فرض کن مقامات از بحرين حرف ميزنند و از سوريه حرف نميزنند يا اينکه از حق کشورهاي مختلف براي اعتراض کردن حرف ميزنند، و همچين حقي رو مطلقا براي مردم خودشون قائل نيستند، واکنشهاي زباني تندي نشون ميدند.

    اگر بنا به استاد به پلاکادر هست شما اول که بگذار مردم ايران هم مثل همينها بياند توي خيابون و اعتراضاتشون رو به مسائل مختلف بروز بدند. مطمئن باش اگر اونها سالي يه بار اعتراض انجام ميشه مملکت خودت روزي نميمونه که اعتراضاتي درش انجام نشه. و مردم هم اونقدر پلاکادرهاي رنگارنگ برات ميارند توي خيابون و شما بشين اونها رو تفسير کن. ملت قول هم يدند که ميليوني بياند و مثل کشورهاي ديگه تعدادشون کم نباشه.

    پاسخ

    به خاطر خودتون ميگم! خيلي بده آدم اطلاعاتش راجع به چيزي که در موردش نظر ميده انقدر کم باشه! فقط يه پلاکارد! نگين اينو جايي!