• وبلاگ : عاشقانه
  • يادداشت : پسرچشم آبي يا ...
  • نظرات : 23 خصوصي ، 101 عمومي
  • پارسي يار : 1 علاقه ، 2 نظر
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     

    سلام عيدتون مبارک گفتم بيام عيديمو بگيرم
    پاسخ

    سلام.ممنون. عيدي تون با مادر سادات ان شالله
    سلام
    خواهر من نسبتا زياد غيبت ميکنم
    اما وقتي اينجا ديدم شما که سادات هستي اينکارو ميکني
    فهميدم زياد هم کارم اشتباه نيست
    پاسخ

    سلام. منظورتون رو متوجه نشدم!
    سالها خدمت ايشان مي رسيديم و او از درياي بيکران فضايل اهل بيت (ع) به ما آب حيات مي داد ،
    اگرچه ما قابليت دريافتمان بسيار کم بود ولي وقتي از جلسه او بر مي گشتيم تا چند روز سيراب بوديم.
    چنان ما را با اهل بيت (ع) آشنا و علاقمند کرد که به جرات ميگويم : اگر تمام دنيا يکطرف بايستند و مخالف خواني کنند ما ذره اي در حقانيت و فضايل اهل بيت (ع) ترديد نميکنيم
    ............
    پاسخ

    روحشون شاد...
    سلام
    خداقوت
    حضرت آيت الله العظمي مکارم شيرازي دردرس خود فرمودند: خبري در رسانه ها و مطبوعات منتشر شده بود مبني بر اينکه که هر روز شش نفر از جوانان به دليل عدم توانايي در پرداخت مهريه به زندان مي افتند
    معظم له خواستار تلاش مسؤولان قضايي و نمايندگان مجلس براي حذف سه قانون خلاف شرع در اين خصوص شده و با مضحک توصيف کردن اين مساله ابرازداشتند: اسلام حرف غير منطقي نمي زند، با اين حرف ها آبروي اسلام مي رود.
    ايشان يادآورشدند: اگر کسي بدهکار بود او را زندان نمي اندازند
    قانون دوم خلاف شرع اين است که ......
    پاسخ

    http://persian.makarem.ir/news/?nid=898ممنون استاد سايت خيلي خوبيه
    سلام
    خدا پسرتون رو حفظ کنه، انشاالله ريشه تمام ظالمين عالم رو هم خشک کنه...
    به اميد ظهورش:)
    پاسخ

    سلام.ممنون.آممممممممين!...آمين
    سلام ممنون از حضورم گرم تون ، آدرس مطلب رو در وبم ذکر کردم
    خدا لعنت کنه اين آل سعود و آل خليفه رو
    پاسخ

    و حاميانش رو
    سلام عليکم
    روز شما بخير
    وقتي انتقاد ميشد به سياستهاي غرب و امريکا ، برخي ناراحت ميشدند و ضمن طرفداري چنان وانمود ميکردند که گويي امريکا همان بهشت موعود است .
    عشق به غرب و خصوصا امريکا اين افراد را مجنون کرده . برخي در حد صحبت طرفدار آن بودند ولي برخي عملا طرفداري ميکنند و حاضر بوده و هستند در اين راه از کشور خود دست بکشند و يا حتي به کشور و مردم خود خيانت کنند!!!
    ولي به نظر من اين جريانات اخير به خوبي پوچ بودن ادعاها و شعارهاي غرب و امريکا را نشان داد و عيان کرد .
    به همين جهت اين جريانات بسيار مهم و با اهميت هستند .
    به نظر شما اين جريانات چه پيامي دارند؟
    پاسخ

    اينكه حساب ملتها از دولتها جداست... اميدواري به بيداري همه ي مردم دنيا

    «كنز الاعمال، ح 8512»

    رسول اكرم - صلي الله عليه و آله - فرمود: خداوند متعال مي فرمايد: مخلوقي نيست كه از مخلوق ديگر غير از من (جهت ياري) اعتماد کند، مگر اينكه درهاي زمين و آسمان را بر او مي بندم.


    سلام

    معصومه ما هم امسال کلاس اوليه

    و بقول شما چه فرقي مي کنه......؟

    پاسخ

    سلام.خداحفظش کنه:)
    + داود 

    اين اعتراضاتي که در اين کشورها انجام ميشه نشاندهنده اين هست که چقدر دولتهاي اين کشورها براي نظر و عقيده مردمشون احترام قائلند و اجازه ابرازش رو ميدند. و در اصل تبليغ مثبتيست براي اين کشورها.

    اونها چيزهاي مقدسي نساختند مثل حکومت شما(که از خودش و مقاماتش و ايدئولوژيش ساخته)که بترسند مردم در مورد اونها اظهار نظر کنند و از اعتراضات مردمي خودشون رو در خطر ببينند.

    مثل رهبرتون که ميگفت در وال استريت يه پلاکادري رو مردم دستشون گرفته بودند که روش نوشته بود ما 99 درصديم. و اومده بود اين پلاکادر رو علم کرده بود و شايد 5 دقيقه به استناد مستند غير قابل انکاري که همين پلاکادر باشه سخنراني ميکرد. که بله بفرماييد ميبينيد مردم آمريکا 99 درصدشون مخالفند و دلشون نميخواد با اسراييل دوست باشند و پول بدند به اسراييل و خلاصه کل آمريکا و خواسته هاي کل مردم آمريکا و سياست خارجي و اموراتش رو از اين پلاکادر ايشون استخراج کرد.

    آخه بنده خدا شما که مياي و از اعتراضاتي که در کشورهاي غربي اتفاق ميافته ذوق زده ميشي. از اعتراضاتي که تبليغ مثبتي براي همان کشورها و نشانده وجود آزادي و احترام به مردم براي بيان نظراتشون هست ذوق زده ميشي،يه جوالدوز که خوبه يه شمشير به ديگران زدي اشکالي نداره ولي يه سوزن کوچولو هم به خودت بزن تا نگند اين فرد وضع کشور خودش رو نمگيه و از کنار اوضاع و خواسته هاي مردم کشور خودش بي اعتنا ميگذره و ميره يقه ديگران رو ميگيره.

    آخه من اينها رو از افراد مختف ميشنوم که وقتي فرض کن مقامات از بحرين حرف ميزنند و از سوريه حرف نميزنند يا اينکه از حق کشورهاي مختلف براي اعتراض کردن حرف ميزنند، و همچين حقي رو مطلقا براي مردم خودشون قائل نيستند، واکنشهاي زباني تندي نشون ميدند.

    اگر بنا به استاد به پلاکادر هست شما اول که بگذار مردم ايران هم مثل همينها بياند توي خيابون و اعتراضاتشون رو به مسائل مختلف بروز بدند. مطمئن باش اگر اونها سالي يه بار اعتراض انجام ميشه مملکت خودت روزي نميمونه که اعتراضاتي درش انجام نشه. و مردم هم اونقدر پلاکادرهاي رنگارنگ برات ميارند توي خيابون و شما بشين اونها رو تفسير کن. ملت قول هم يدند که ميليوني بياند و مثل کشورهاي ديگه تعدادشون کم نباشه.

    پاسخ

    به خاطر خودتون ميگم! خيلي بده آدم اطلاعاتش راجع به چيزي که در موردش نظر ميده انقدر کم باشه! فقط يه پلاکارد! نگين اينو جايي!
    سلام به استاد.
    ملت ها از دير باز ياد (به به عجب آهنگي!!) ياد گرفته اند که براي خود بت بسازند. آدم ها را آن قدر بزرگ مي کنند که ديگر حريفشان نمي شوند.
    مي گويند يارو اسم بچه اش را رستم گذاشت و بعد ترسيد که صدايش بزند! اين قصه ي مردم ماست.
    همين احمدي نژاد را ببينيد. تا زمان شهرداري تهرانش کسي نبود اما يکباره شد بت اعظم. بت هاي اعظم ساختن شغل ماست و توي خون فرهنگ ما.
    بعد مي نشينيم و غصه مي خوريم!!
    اميدوارم برومندي نسل آينده مانند فرزند گلتان سرزميني در شآن و دولتي در شايستگي نام ايران و ايراني داشته باشند. ما که سماق مکيديم!!!
    پاسخ

    سلام عليکم. ممنون از حضورتون. همينطور که حضرت امير فرمودند بايد راه و تفکر رو شناخت بعد ديد افراد درست عمل ميکنند يا نه ولي متاسفانه امروز هرکس دنبال فردي ميرود که به آويزان شود بعد چشم و گوش بسته از او حمايت ميکند يا چشم و گوش بسته ديگر را نفي! درحالي که آدم ها را نبايد نقد کرد بلکه کارها و حرف ها و انتخاب ها را بايد نقد کرد:)
    + داود 

    "از وال استريت چه خبر؟"

    هيچ خبر خاصي نيست. همه چيز در امن و امان است. مردم در نهايت آزادي دارند ابراز عقيده ميکنند. کاشکي ملت همه کشورها از اين حق برخوردار بودند. ملت ايران هم ايضا

    چه خبر از نظام اسلامي و رکوردهاش و آرمانهاش؟ از ادعاهاي طبق طبقش چه خبر؟

    اين شکلکه چه نازنازيه.مثل جوجه پنبه اي ميمونه

    پاسخ

    آزادي رو خوب گفتين. بچه هاي سپاه و قدس چند روزه رفتن خبر دادن خيلي خوش ميگذره. اونايي که تو عکس هاي وال استريت ميبينيد بر و بچ حزب اللهي خودمونن که رفتن. سانديس هم رديف شده قراره بسيجيا هم راهي شن:)))))))
    + داود 

    پاسخ

    از وال استريت چه خبر؟:)
    انسانه ديگه
    اشرف مخلوقاته
     <      1   2   3   4   5    >>    >