• وبلاگ : عاشقانه
  • يادداشت : تورم
  • نظرات : 5 خصوصي ، 23 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مريم 

    دوست عزيزم سلام

    حرف شما زماني درسته اگر طلبه ساده زيست يافت شود كه من متاسفانه دور و بر خودم كه پر از طلبه هستند نديدم البته اعتقادي ندارم اين افراد بايد هميشه در سادگي مطلق باشند اما دليلي هم نمي بينم كه دنباله رو مد آنهم از دسته اولينها باشند.

    ساده زيستي خوبه و ربطي به طلبه و غير طلبه نداره اما هستند متاسفانه افرادي از همين خاندان طلاب كه دست خيلي از اين قرتي ها را از پشت بسته اند از تجملات و خريد لوازم آرايش و پيروي از مد.

    منصف باشيد و هميشه حق را نگاه كنيد يه عده را به عرش نبريد به حكم لباسشان و يه عده را به فرش به حكم حجابشان

    مشكل اقتصادي كشور دست دولتمردان است كه حكومت را اداره ميكنند به فرض كه ايده شما صد در صد درست باشد پس نقش دولتمردان ما در جامعه چي بوده ؟ چه كسي بايد مانع اين واردات ميشد؟آيا به گمرك سر زديد ديده ايد چطور همه چيز با رشوه حل ميشه؟ چطور ميلياردي وارد ميكنند و با كمي رشوه همه را وارد چرخه اقتصادي كشور ميكنند ؟پس نيروي انتظامي چه كاره هست ؟ فقط مخصوص با حجاب كردن بانوان؟ چه كسي بايد مراقب باشه و نظاره گر؟

    كجا شما در كشورهاي غير مسلمان رشوه( كه تازگيها تعبيير به هبه ميشه) را ميبيني و حتي مشكلات فجيع اقتصادي

    آنها هم جيب خودشان را پر پول كردند هم مردمشان را ،و مشكلات اقتصاديشان با تمام بي دينيشان بهتر از مملكت ماست همه مردم از يك رفاه نسبي برخوردارند همه ميتوانند خوراكشان و پوشاكشان و حتي مسكنشان را در حد خودشان تهيه كنند سر وقت حقوق ميگيرند و به همين خاطر همان موقع خرج ميكنند پس طبيعي است كه كمتر از ما فكر و ذكرشان پول است . و مثل مملكت ما نيست كه شش ماه بايد از جيب بخوري تا حقوقت را بدهند و بعد كه حقوق گرفتي بايد مواجه با تورم قيمتها بشي اينجا بگو وا اسفا از اين كشور مسلمان كه با تمام سرمايه هاي خدادادي كه در دل زمين برايش نهفته است مردمش به قولي پولكي شده ه اند و حتي تاب ديدن زندگي همديگر را ندارند همش پووووووووووووووووووووووول!

    وا قعا خط به خط با اصول دينمان حركت ميكنيم !

    البته من منكر نميشم كه جنگ داشتيم و كلي خسارت به ما وارد شده اما مملكت ما ميتوانست بهتر از اين حركت كند و رشد اقتصادي خوبي داشته باشد شما همين يكي دو سال را ببين چطور يكمرتبه قيمتها چندين برابر شده و حشتناكه ! آيا اين بار هم مقصر كشاورزان و .......... هستند؟

    خواهر عزيزم كمي منصفانه تر بنويس

    موفق و سر بلند باشيد