• وبلاگ : عاشقانه
  • يادداشت : دستا بالا!...عكس و مكث داري بردار بيار!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 34 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     
    + eddieneed 

    موج عکسي دهه فجر:
    عکساي بچگي هامون رو که از جشن هاي دهه ي فجر تو دوران مدرسه تو آلبوم داريم بذاريم. فکر کنم برا خواننده هاي وبلاگتون بايد خيلي جذاب باشه.

    شما مگه موضوعتون اينجمله بالا که تو وبلاگتون گذاشتين نيست !
    صحبتي از گل و بلبل و چهره و منظره و هوارتا سوژه ي ديگرم نکردين!!

    پاسخ

    مثل اينكه حرف خودتون رو فراموش كردين!
    + eddieneed 
    مگه تلويزيون از اين عکسا نشون نميده که شما ميخواين جشنواره برگزار کنين!
    نکنه شما هم ماهواره دارين!
    پاسخ

    عكاس يا علاقمند به عكاسي نيستينا!...چه حرفيه! گل و بلبل و چهره و منظره و هوارتا سوژه ي ديگرم تلويزيون نشون ميه!...يهو بگين عكاسي تعطيل!
    سلام
    ممنون از تبريکتون

    اگه عکس خوبي گرفتم شرکت مي کنم.

    حالا ببينم چي مي شه.

    خداقوت
    موفق باشين
    پاسخ

    سلام مامان خانوم!...خوش اومدي. ممنون گلم. منتظرم...راستي از دوران مدرسه چي؟
    سلام. فقط مي خواستم تبريک بگم.
    پاسخ

    سلام. ممنون
    + داود 

    سلام.منظورتون رو از چاخان نميدونم چي هست. اگه ميشه مصداق بياريد. چقدر کانالهاي سياسي رو ديديد؟ چيزي که مشخصه اينه که تلوزيونهاي صداي آمريکا و بي بي سي، نقش رساندن اطلاعاتي رو به مردم دارند که توسط حکومت انتشار اونها در رسانه هاي داخلي ممنوع هست يا نميتونند اونجوري که دلشون ميخواد بهش بپردازند. يا تفسيرهايي که مقامات و افاضاتشون رو به چالش ميکشه و کلن جو رو براي نظامهايي که از گردش آزاد اطلاعات ميترسند نا امن ميکنه. و دليل اينکه مشتري زيادي اين رسانه ها دارند هم بهتر هست از خود صاحب اين رسانه ها نقل قولي کنم. در سالروز تاسيس بي بي سي مديران سه شبکه راديوي صداي آمريکا و راديوي دويچوله صداي آلمان و صادق صبا که مدير بي بي سي هست دعوت شده بودند توي تلويزيون بي بي سي. از اين حضرات پرسيدند که دليل اينکه مردم از رسانه هاشون استقبال ميکنند چيه. مدير دويچوله گفت با وجود اينکه سايت اينترنتي ما فيلتر شده و دسترسي به اون مشکل شده ولي بازديد کنندگان ما چند برابر شده و فردي ازش پرسده بوده که چکار کردين که تونستين اينقدر مشتريهاتون رو بيشتر کنيد. مدير شبکه در جوابش ميگه ما کاري نکرديم و اين کار مقامات رژيم ايران هست. اونها هستند که براي ما مشتري جمع ميکنند. اونها با ممانعت از گردش آزاد اطلاعات در ايران مردم ايران رو که تشنه مطلع شدن از آنچه در مملکتشون ميگذرد هستند رو به سمت ما سوق ميدند. و نظام ولايت فقيه رو موجب رونق کار و افزايش مشتريهاشون دانسته بود. صادق صبا هم مشابه همين رو ميگفت که در زمان خاتمي که اون اوايل يه مقداري آزادي مطبوعات بيشتر بود ما حس ميکرديم که مشتري راديومون کمتر شده چون مطبوعات تا حدي ميتونستند همون تفسير و نقدها و اخباري رو که ما ميگيم رو منتشر کنند ولي اين موضوع مدت کوتاهي بيشتر طول نکشيد. بنابراين شما يقه نظام مقدست رو بايد بگيري که چرا از آزادي بيان ميهراسد.

    در مورد برنامه تفريحي ماهواره همونطور که گفتم اگر فيلم کسي بخواد چندين کانال فيلم و سريال هست،تا 2-3 سال پيش چنين کانالهايي وجود نداشت ولي با اومدن شبکه فارسي وان تعدادي شبکه ديگه هم در اين مورد راه افتاد. اگر مستند بخواد يه کانال هست که مستندهاي متنوعي رو نشون ميده.مستندهايي هست که از سازندگانشون خريداري و دوبله و زيرنويس شده. مثل بدنامان تاريخ که به طور کارشناسانه به زندگي و رفتار و اعمال شاهان و امپراطورهاي بدنام گذشته با بررسيهاي روانشناسان وتاريخدانان برجسته ميپردازه. زندگي افرادي مثل کاليگولا و نرون و چنگيز و اينجور افراد ميپردازه. يا مستندي به نام جابجاييهاي غول آسا که جابجايي خانه و برج و عمارت و چيزهاي بزرگ رو نشون ميده. يا مستند جنگ افزار که تجهيزات جنگي رو نشون ميده. مستند جهان پس از انسان به بررسي وضع جهان بعد از نابودي فرضي تمام انسانها ميپردازه. انسانهاي شگفت انگيز که هر قسمت يه نوع از افراد خاص رو در سراسر جهان معرفي ميکنه و بسياري مستنهاي جالب ديگه. اگر آهنگ و ترانه بخواد که کانال در اين مورد هست. اگر کانال آشپزي و خوارکي بخواد هم يه کانال هست که فقط به آشپزي و غذاهاي کشورهاي مختلف ميپردازه. حتي اگر برنامه هاي مذهبي بخواد چندين کانال مذهبي وجود داره. و اين ميشه تنوع و تکثر و برآوردن نياز و سليقه از هر نوع.

    اون فيلمي هم که معرفي کرديد اگر بتونم گير بيارم ميبينمش.

    پاسخ

    مثلا در مورد بسيجيا كه حرف ميزنن. من از سال 75 تو بسيجم گاهي كمرنگ گاهي پررنگ ولي هيچ وقت نديدم كاري بر عليه مردم انجام بدن. اصولا مردميه بسيج و كارهايي كه نفعش به همه ميرسه انجام ميدن و بيشر هم رسيدگي به فقرا رونق دادن به مسائل عبادي مساجد برگزاري كلاس هاي علمي فرهنگي هنري برا بچه ها و جوونا...ولي ببينيد اينا چي ميگن در مورد بسيج... اين يكيشه ها!

    سلام. 

    عکاسي حقيقتا هنر بي نظيريه و من هم عاشقشم. حتي از هنرم به همسرم هم قدري انتقال دادم و اون که زياد اهل عکاسي نبود الان براي خودش ماهر شده! حتي قصد داشتم در دانشگاه رشته ي عکاسي رو ادامه بدم که نشد.

    موج جالبيه اما من در اين مورد خاطرم نيست عکسي داشته باشم از دوران قديم. در هر حال طرح خوبيه و موفق باشيد.

    پاسخ

    سلام به دوست گلم. چقدر خوشحالم كه تو هم از عكاسي خوشت مياد. آخ كه منم عاشقشم و وصف العيش ....


    نه بابا!

    از كامنتهاي قبلي خنده ام گرفت:دي

    پاسخ

    پس مشتري شدي...بخون شاد شي!

    سلام دوست خوب وعزيزمن خسته نباشي دريك جمله:

    تولدت مبارك

    دكتر رحمت سخني از مركز آموزشي درماني امام خميني (ره)

    اروميه مركز هميشه سرسبز وغيور آذربايجان غربي AZERBAIJAN

    rs272@yahoo.com

    MAN2MAN3MAN2عكسهاي خنده دار متحرك جديد

    Happy Birthday!


    پاسخ

    سلام. ممنونم جناب دكتر سخت كوش پارسي بلاگ
    سلام دوست من.
    ميلادت مبارک.
    خوش باشي.
    پاسخ

    سلام.ممنونم...

    :))
    پاسخ

    اين يعني عروس خانم بله؟!
    + داود 
    سلام از ماست.خوشحالم که به نظرتون ايده خوبي اومد. قابلي نداشت. آره والا مطالعه خوب است ولي مستندهايي که شبکه من و تو2 که جديد اومده نشون ميده هم از دست کمي از مطالعه نداره و در عين حالي که تفريح و سرگرمي هست و به دليل مهارت و انديشه اي که در ساختشون به کار رفته، جذابيت داره، اطلاعات زيادي هم به آدم ميده
    پاسخ

    اگه بخوام تفريحي چيزي ببينم فيلمهايي كه تو جلسات نقد فيلم استادمون معرفي كرده ازشون امانت ميگيرم و ميبينم. يه فيلم بهتون پيشنهاد ميكنم: اينسپشن
    + داود 

    و چقدر هم خوشبختانه در ماهواه در هر زمينه اي کانال هست. البته تا 3-4 سال پيش چندان برنامه هاي جالبي نداشتند و فقط رقص و آواز بود که کانالها از اون اشباع شده بود و تبليغ که حد و مرزي نداشت و اينها در کنار کيفيت تصوير پايين معجون چندان جالبي نميساخت. ولي توي چند سال اخير کانالهايي اومدند که همه جور برنامه اي رو نشون ميدند. از فيلم و سريال و برنامه هاي سياسي افشاگر نظام مقدس تا برنامه هاي مستند که من مشتريشون هستم.

    " آهاي! آقاي تلويزيون! لطفا به خواسته هاي ما توجه کن!"

    سازمان ام الاکاذيب مذکر هست که فرموديد آقا؟ به نظر من که مخنث هست و نه مرد است و نه زن.

    پاسخ

    وقتي چاخان هاي سياسي ماهواره برام از روز روشن تره چطور ميتونم خودمو گول بزنم و پاش بشينم؟!
    + داود 

    " من نميدونم تا کي تلويزيون ميخواد برنامه هاش رو با قلاب بافي و آشپزي و خياطي و... پرکنه؟" خب خانم جان از نظر نظام مقدس بهترين هنر براي زن همين چيزا مخصوصن آشپزيست که اگر در اون هنرمند باشه و آشپزيش خوب باشه، به شوهرش بهتر خدمترساني ميکنه و وظيف شوهرداريش رو بهتر به انجام ميرساند. ميخوايد بره بازيگر بشه که يا زلفش بيرون باشه يا با نامحرمها عشوه و غمزه بياد يا حتي کارش بکشه به رفتن به خارج. مثل گلشيفته جون که زلفان مبارکش چه قشقرقي در نظام مقدس ايجاد کرد يا مثل سوسن تسليمي بازيگر بزرگ ايراني که اتفاقن يکي از فيلمهاش رو که در بحبوحه آشوبهاي 57 ساخته شد و اجازه اکران نيافت رو توي ماهواره امروزداشتم ميديدم. کله مبارک رو درست نپوشونده بود و بعضي جاهاي فيلم که اصلن هيچي روي زلفان مبارکش نبود و به خاطر اين گرفتار يکي از چماقهاي غير فيزيکي نظام مقدس که چماق سانسور و توقيف باشه شد. چه فيلم قشنگي و چه بازيگر ماهري. به هر حال ايشون هم مدتها پيش رفتند خارج " تسليمي درباره حجاب در فيلم «شايد وقتي ديگر» گفته است که براي تماشگران غيرايراني حضور با حجاب حتي درهنگام خواب عجيب است براي جلوگيري از سانسور فيلم باشو غريبه کوچک تسليمي مجبور بوده است طوري بدود که بدن او زياد تکان نخورد."(!) (همون چيزي که توي اون کامنتم عرض کردم که زن اگر طوري راه برود که زنانه باشد باز هم مصيبت است و گير دادن به زن در نظام مقدس فقط به پوشيده بودن بدنش ختم نميشود.)

    دنبال هنرخوانندگي هم که اگر بره که از نظر نظام مقدس، مطرود الدوله ديلمي ميشه.

    خانم جان به هر حال ما و اکثريت ملت که از شرور برنامه هاي سازمان ام الاکاذيب، به برکت وجود ماهواره در امانيم و تيپايي زديم به زباله هاي(برنامه) توليدي اين سازمان حکومتي.

    پاسخ

    مگه آدم چقدر وقت داره كه اصلا تصميم بگيره تلويزيون بگيره يا ماهواره. من اگه خيلي زرمگ باشم يه 20:30 ببينم.. تا بچه ها بيدارن كار و بدو بدو. اگه فرصتي باشه اول اول مطالعه. بعد هم آخر شب معمولا نت.
    + داود 

    جسارتا يه اشتباه لپي(از نوع لپ تپليش) اينجا مرتکب شديد. دهه زجر رو فرموديد دهه فجر.اشکالي نداره انسان جايزالاشتباه هست. بعد اينکه خانم جان کاردستي هاي ناشيانه و تکراري اي شبيه به همين سانديس پيماييها که "نظام مقدس" ميسازد که عکس گرفتن نداره که خانم جان. "نظام مقدس" دو نوع کاردستي ميسازه که شامل "راهپيمايي ها" و "استقبالهاي باشکوه" ميشه. انصافن هم خيلي ناشيانه و زمخت ميسازدشون. احتمالن عکسها هم همون عکسهايي شبيه به عکس کودک شيرخواري که همراه با والدينش اومده راهپيمايي يا کودکي که بر دوش پدرش نشسته يا کودکي که سوار کالسکه هست يا کودکي که پيشاني بند " لبيک يا والاحضرت مقام عظما" روي پيشانيشه هست. واي يه بارکي بفرماين برنامه کودکه ديگه. همش کودک، بچه. شايدم ميخواند بگند راهپيمايياشون بچه بازيه. واي چه کارا ميکنند ملت. کودک بيچاره اگر عقلش ميرسيد که در چه مراسمي آوردندش دوپاي ديگه قرض ميکرد و فلنگ رو ميبست. احتمالن وقتي بزرگ شد به بابا مامانش ميگه چرا با من اينکار رو کردين آخه. من رو بردين توي کاردستيهاي "نظام مقدس" آخه مگه من چه گناهي کرده بودم که اين کارو با من کردين. البته پيرمرد پيرزن فرتوت هم بعضي وقتا توي عکسها و فيلمهايي که سازمان ام الاکاذيب نشون ميده هست. به نظر من شما بريد سنت شکني کنيد و از اونهايي که در اين "مراسمهاي باشکوه" شرکت نميکنند عکس بگيريد. چون هر چي باشه راي با اکثريت هم هست. اکثريتي که يا در خانه ميشينند و به راهپيمايي نميرند يا ميرند کوهپيمايي به جاي راهپيمايي يا ميرند جاده پيمايي شمال و اينور اونور(مسافرت). البته اينها همش پيمايي توش هست ولي با اون پيمايي که رسانه هاي نظام مقدس از يه هفته قبلش به ملت التماس ميکنند که در اونها شرکت کنند يه خورده متفاوت هست. ميشه رمانتيکش هم کرد با گرفتن عکسهايي از دختر پسرايي که مثل رمئو و ژوليت دست در دست يکديگر داده اند به مهر و در گوشه اي دورتر از ميدان "آزادي" و محل راهپيمايي دارند ميپيمايند يا سنگفرش پارکي را يا آسفالت کوچه خلوتي را.

    پاسخ

    اولا سلام. دوما چه ايده ي جالبي دادينا! روش فكر ميكنم.
    بينيم چي ميشه......
     <      1   2   3      >