سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عاشقانه

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دوستان چتی من

به نام پیوند دهنده قلبها
سلام به همه دوستان عزیز بخصوص خانمهای آسمانی که بنده را تو بازیشون شرکت دادند.
راستش من روابط عمومی بالایی دارم و خیلی زود میتونم با کسی دوست بشم. همسرم میگه مهره مار دارم و همه رو جذب میکنم. خلاصه هرچیزی که اسمش را بذاری به خاطر اینه که در برخورد اول همه را خوب میبینم تاااااااا خلافش ثابت بشه ، برای همینم مردم را دوست دارم و خیلی راحت میتونم بهشون نزدیک بشم و باهاشون دوست بشم.
البته دوستی در نت قواعد خاص خودش را داره.
 
یادمه قبل از چت یاهو سایتهای  داخلی bbsبود ، یکیش بود که شاعرای جوون و تازه کار شعراشون را اونجا میزدن امکان چت هم داشت، اونجا عضو بودم و گاهی شعرام را مینوشتم و...
تا اینکه چت یاهو اومد و منم یه آیدی ایجاد کردم ، راستش بیشتر برای اینکه از ایمیلش استفاده کنم ایجاد کرده بودم  بنابراین چت نمیکردم تاااااااااااا وبلاگم را ایجاد کردم. یادمه اولین کسی را که ادد کردم دوست عزیز و خواهر مهربونم گلدختر بود . دنیای مجازی زمینه ایه برای دوستی اما اگه ادم طرفش رو بشناسه و بتونه بهش اعتماد کنه میشه به خارج از نت هم گسترشش داد. خیلی دوست دارم کسی را که ادد میکنم ببینم و رفت و آمد داشته باشیم بنابراین وقتی فهمیدم گلدخترهم طلبه جامعه الزهراست بال در آوردم و باهاش قرارگذاشتم .از وقتی دیدمش یک دل نه صد دل عاشقش شدم  و الان هم که دیگه رابطمون خیلی زیاده و رفت و امد هم داریم و...دختر عاقلیه از با او بودن لذت میبرم.
اردوی طهورا فرصت خوبی بود تا با دوستانی که در مناطق دورتری ساکنند آشنا بشم و دوستای جدیدتری هم پیدا کنم ، 4 روز با هم بودیم و فرصت خوبی بود تا همدیگر را خوب محک بزنیم و بشناسیم.
تو ادد لیستم از همه جورش دارم ، از مذهبی مذهبی تا...بعضی وقتا کسانی که اددشون را قبول میکنم تعجب میکنن میگن ما فکر نمیکردیم  دوستیمون را قبول کنی آخه ما تیپمون با تو فرق داره و...
دوستان زیادی پیداکردم به لطف خدا و با اونایی که دستم بهشون میرسه(تو قم یا تهران هستند) علاوه بر رابطه تلفنی دیدار هم داریم ، گلهایی مثل:
http://beneshon.parsiblog.com/
http://hanaa.parsiblog.com/
http://havayedoost.parsiblog.com/
aghazerah.ParsiBlog.com
http://masihayi.parsiblog.com/
http://mohajabeh.parsiblog.com/
http://www.ghoghnoos270.parsiblog.com/
http://yosof.parsiblog.com/
http://www.nooranian.blogfa.com/
http://asal1344.parsiblog.com/
http://zoha.parsiblog.com/
http://iman86.parsiblog.com/
http://parsanik.parsiblog.com/
www.philoghaffari.parsiblog.com
پ.ن:
ذکر همه دوستان در این مقال نمیگنجد، پس بقیه بزرگوران عفوم کنند.
یادم رفت بگم اقدام به ادد آقایون نکردم و نمیکنم .
................هیچوقت توی رومها هم نرفتم و نمیرم .
.....................آماده دوست شدن با همه خانمها هم هستم .
.......................التماس دعا